اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان، راهی برای کاهش در تعدد کاندیداها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: بهترین راهکار ما برای کاهش تعداد کاندیداهای اصولگرایان، تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان است.

تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان، راهی برای کاهش در تعدد کاندیداها

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور و به طور کلی قوه مجریه باید ضمن فراهم کردن تسهیلات برای حضور حداکثری همه جریانات فکری در سراسر کشور و رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری نباید از وظایف ذاتی خود که حل مشکلات مردم است غافل بماند.

وی بیان کرد: ریاست محترم جمهوری و دستگاه‌های تحت امر او نباید از جریان خاصی حمایت کنند و به دنبال به اصطلاح مهندسی کردن انتخابات به نفع حزب یا گروه خاصی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نامزدهای مورد تائید روحانیت ( جامعتین ) غیر از نامزد معرفی شده از سوی حزب مؤتلفه اسلامی باشد از چه کسی حمایت خواهید کرد؟، بیان داشت: دبیرکل محترم حزب و اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی رسماً اعلام کرده‌اند که تصمیم جامعتین را می‌پذیرند ولو اینکه نامزد مورد نظر حزب کنار زده شود.

فاتحی گفت: ما از نامزد نهائی که مورد تائید روحانیت باشد حمایت می‌کنیم که معنی ائتلاف و اتحاد هم همین است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: پاسخ به ندای رهبری معظم و روحانیت اصیل، پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیشرفت کشور و خدمت به مردم مد نظر ماست که از راه‌های مناسب و مورد تأیید روحانیت انجام می‌گیرد.

فاتحی در پاسخ به این سوال که برای کاهش تعداد نامزدهای اصولگرایان چه راهکارهایی دارید ؟، گفت: راهکار ما تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان است، تشکل‌های سیاسی نامزدهای خود را به این پایگاه که در رأس آن روحانیت معظم است معرفی می‌کنند و بعد از رایزنی و بررسی نقاط قوت و ضعف نامزدها در نهایت یک نفر به عنوان نامزد اصولگرایان به مردم شریف ایران معرفی می‌شود و این بهترین شیوه کاهش نامزدهای اصولگراست.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول