اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر در گفت‌و‌گو با فارس:

اصولگرایان کاندیدای مشترک خود را سریع‌تر معرفی کنند

فولادگر با بیان اینکه مردم باید از کاندیداهای ریاست‌جمهوری تیم همکار و برنامه‌هایشان را مطالبه کنند، گفت: اگر اصول‌گرایان به کاندیدای مشترک دست پیدا نکنند احتمال پیروزی جریان دولت و اصلاح‌طلبان را در انتخابات افزایش می‌دهند.

اصولگرایان کاندیدای مشترک خود را سریع‌تر معرفی کنند

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یک طیف از اصول‌گرایان از جبهه پیروان خط امام و رهبری شامل آقای باهنر، آل‌اسحاق، متکی، حجت‌الاسلام پورمحمدی و ابوترابی برای انتخابات پیش آمده‌اند و البته بیشتر به حجت‌الاسلام ابوترابی نظر دارند.

وی افزود: ائتلاف 1+2 نیز که شامل آقایان ولایتی، حداد عادل و قالیباف است که در این طیف آقای ولایتی مشترکات زیادی با جبهه پیروان خط امام و رهبری دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر اصول‌گرایان به جمع‌بندی نرسند امکان پیروزی جریان دولت یا چهره‌های معتدل اصلاحات در انتخابات افزایش پیدا می‌کند به ویژه اینکه دولت نیز از امکانات و حربه‌های لازم در این زمینه استفاده می‌کند و در صورتی که کاندیدای موردنظرشان نیز تأیید نشود به یقین فرد دیگری را مد نظر دارند.

وی ادامه داد: بنابراین اصول‌گرایان باید به هر چه سریع‌تر به جمع‌بندی برسند و ائتلاف سه و پنج نفره تا اواخر اردیبهشت‌ماه یک نفر را معرفی کنند و یا روی یک نفر متمرکز شوند.

فولادگر تصریح کرد: این جمع‌بندی و رسیدن به کاندیدای مشترک باید هر چه سریع‌تر انجام شود و نباید آن را به لحظه آخر واگذار کنیم چرا که تعلل در این مسئله باعث فرصت دادن بیشتر به رقبا می‌شود.

وی در ادامه گفت: تقاضای ما از تمام کاندیداها به ویژه اصول‌گرایان این است که برنامه‌ها و تیم همکار خود را معرفی کنند که این موضوع مورد تقاضای مردم نیز هست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای احمدی‌نژاد نیز از مجرای اصول‌گرایان به جامعه معرفی شد، تصریح کرد: اگر در آن زمان مردم تیم همکار آقای احمدی‌نژاد را می‌شناختند  به احتمال قوی اصول‌گرایان به وی رای نمی دادند.

*‌ مردم از کاندیداها اسامی تیم همکارشان را مطالبه کنند

وی تصریح کرد: بنابراین است مردم باید از کاندیداها این مطالبه را داشته باشند که تیم همکار و یا حداقل چند نیروی اصلی و کلیدی خود مانند معاون اول، معاون برنامه بودجه، وزیر اقتصادی، بانک مرکزی، وزیر کار و وزیر کشور را به مردم معرفی کنند و برنامه‌های خود برای مسایل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و موارد دیگر را ارائه دهند.

*‌ امکان شکل‌گیری فتنه جدید با اعلام عدم صلاحیت برخی کاندیداها

فولادگر درباره احتمال وقوع فتنه در انتخابات نیز با بیان اینکه امکان دارد فتنه جدید با اعلام عدم صلاحیت برخی کاندیداها ایجاد شود، اظهار کرد: برخی اصلاح‌طلبان ممکن است به بهانه عدم تایید صلاحیت کاندیدای خود در آینده انتخابات فتنه ایجاد کنند و همین احتمال با رد صلاحیت مشایی وجود دارد.

وی با اشاره به مبحث انتخابات آزاد و جریان تندروی اصلاحات که با فتنه‌گران ارتباط دارند، گفت: برخی از این افراد با علم به اینکه کاندیدای آنها تایید نمی‌شود، پیش می‌آیند و این امکان وجود دارد که رد صلاحیت کاندیداهای خود را به عنوان سند مظلومیت رو ‌کنند.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول