اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان:

تکمیل طرح فاضلاب بندرعباس نیازمند اعتبار است

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: تکمیل طرح فاضلاب بندرعباس نیازمند اعتبار است و اجرای کامل این طرح در کم‌ترین زمان ممکن و در راستای ارتقای سطح بهداشت کاملا ضروری است.

تکمیل طرح فاضلاب بندرعباس نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین خادمی طی نشستی با حضور مسئولان آبفای شهری اظهار داشت: برای تکمیل این طرح بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

وی افزود: برای اجرای این طرح که تاکنون 72 درصد آن اجرا شده یک هزار و 70 میلیارد ریال هزینه شده و از مجموع یک هزار و 500 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، 900 کیلومتر آن انجام شده و 600 کیلومتر آن باقیمانده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر فاضلاب 115 هزار مشترک جمع آوری و به تصفیه خانه هدایت می‌شود و 45 هزار مشترک نیز همچنان به شبکه فاضلاب متصل نیستند.

خادمی دلیل عدم اجرای این طرح را در برخی مناطق شهر؛ بالا بودن سطح آب دریا و نفوذ ناپذیری خاک عنوان کرد و بیان داشت: همچنین اجرای طرح فاضلاب در مناطق سورو تا هدیش به علت توسعه بلوار طالقانی امکان‌پذیر نیست که تا توسعه کامل این بلوار ایجاد شبکه فاضلاب در این محدوده روند کندی را طی خواهد کرد.

مدیرعامل آبفای هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برنامه آتی این شرکت در بخش فاضلاب گفت: اجرای شبکه جمع آوری طرح فاضلاب بلوار طالقانی، حاشیه شمالی-جنوبی بلوار امام خمینی، انفصالات شمالی و جنوبی خیابان سیدجمال و شهرک نبوت از پروژه‌های اساسی طرح فاضلاب شهر بندرعباس در سال‌جاری است.

به گفته خادمی؛ شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک نبوت از اردیبهشت ماه امسال اجرایی که پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تخصیص اعتباری معادل 12 هزار میلیارد ریال در سال‌جاری به اتمام برسد.

انتهای پیام/88007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول