اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان:

باید طبق فرامین ولایت حرکت کنیم

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان گفت: اگر در جامعه مسئولیتی را قبول کردیم باید طبق فرامین ولایت پیش برویم تا مطالبات ایشان را جامه عمل بپوشانیم.

باید طبق فرامین ولایت حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، خدیجه شکی پیش از ظهر امروز در جمع خواهران بسیجی استان گلستان اظهار داشت: تنها خانه امن، خیمه ولایت است اگر در این جامعه ولایی، مسئولیتی را قبول کردیم باید طبق فرامین ولایت پیش برویم تا مطالبات ایشان را جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) رمز اشتراک شیعه و سنی است، متذکر شد: دشمن می‎خواهد از این نقطه اشتراک به نفع خود بهره‎برداری کند لذا باید هوشیار باشیم تا اسیر توطئه‎های دشمنان نشویم.

فرهنگ غربی را با پررنگ کردن برنامه‎های مذهبی از سطح جامعه پاک کنیم

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه جهان استعداد فاطمی شدن را دارد، ابراز داشت: همه اقشار جامعه به ویژه زنان باید در تبیین حماسه سیاسی حضرت زهرا (س) و ارائه عملکرد ایشان در مقابله با جنگ نرم و فتنه‎های زمان تلاش کنند.

شکی ادامه داد: یکی از راهکارهای فرهنگ فاطمی در مقابله با جنگ نرم و فتنه‎های زمان، ترویج ولایت‎پذیری و ولایت‌مداری آن بانوی بزرگوار است که بصیرت‎دهی عمیق و ریشه‎ای در تمام سطوح است.

وی یکی از برنامه‎های محوری جامعه زنان سپاه نینوا استان را برگزاری کارگاه‎های آموزشی عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و یادآور شد: باید فرهنگ غربی و هجمه‎ای که از سوی دشمنان بر علیه ایران تحمیل شده با پررنگ‎تر کردن برنامه‎های دینی و مذهبی از سطح جامعه پاک کنیم.

برگزاری 17 جشن متمرکز روز زن در گلستان

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان در خصوص اهداف برنامه‎های روز زن در استان اظهار داشت: نشر و ترویج شاخصه‎های دینی، اجتماعی، سیاسی، معرفی الگوهای برتر و هدایت افکار، در راستای آرمان‎های اسلام، انقلاب و تحکیم مبانی اعتقادی زن است.

شکی با ارائه پیشنهادی، خواستار برگزاری 17 جشن متمرکز در شهرهای استان شد و گفت: شهرستان گرگان نیز با برگزاری یک جشن متمرکز برنامه‎های متنوعی برای مرکز استان انجام دهد.

انتهای‌پیام/83001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول