اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته نکوداشت اصفهان:

60 برنامه نکوداشت در هفته اصفهان برگزار می‌شود

دبیر ستاد هفته نکوداشت اصفهان از برگزاری بیش از 60 برنامه برای نکوداشت هفته اصفهان خبر داد و گفت: نگاه اصلی برگزار کنندگان برنامه هفته نکوداشت اصفهان، توجه به فراگیر بودن برنامه‌ها و نشاط آفرین بودن آنها است.

60 برنامه نکوداشت در هفته اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان،  مهندس اصغر آذربایجانی اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد روحیه نشاط در مردم، برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها با رویکرد نشاط آفرینی در شهروندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان امسال با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، به مدت یک هفته به استقبال سالروز تولد شیخ بهایی، روز اصفهان می‌رود تا با شکوه هرچه تمام‌تر مراسم این روز را برگزار کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان در قالب هفت محور شهروندی، فرهنگی، هنری، تفریحی، علمی، ورزشی و فضا سازی شهری برپا می‌شود، به محور های مورد توجه در این هفته اشاره و اظهار کرد: در برنامه‌های پیش‌بینی شده، توجه ویژه‌ای به برخی از نقاط طلایی و شاخص اصفهان در ادوار مختلف تاریخی می‌شود که بر همین مبنا، شاخصه‌هایی درباره اصفهان همچون مهد علما، مشاهیر و فرزانگان، جلوه‌گاه پیشرفت، توسعه و تولید علم و فناوری ایران اسلامی، شهر ولایت، پایتخت فرهنگ، هنر و تمدن ایران اسلامی، ایثار و شهادت، زیبایی و سیمای چشم نواز و آباد، دیار پهلوانی و قهرمانی و شهری شهروند‌مدار با مدیریت مبتنی بر حکمت و دانایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی اذعان کرد: ستاد نکوداشت هفته اصفهان از اوایل اسفند ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و بیش از 60 برنامه متنوع برای این هفته تدوین گردید که کلیات برنامه‌ها به زودی اعلام می‌شود.

آذربایجانی تاکید کرد: امسال در هفته اصفهان یکی از محورهای تاریخی شهر به عنوان نماد شهر مورد توجه قرار گرفته و ویژه برنامه‌های مختلف در این محور اجرا می‌شود و رویکرد و نگاه اصلی برگزار کنندگان برنامه هفته نکوداشت اصفهان، توجه به فراگیر بودن برنامه‌ها و نشاط آفرین بودن آنها است.

وی اضافه کرد: همه ظرفیت‌های شهرداری اصفهان برای اجرای برنامه‌ها هماهنگ شده‌اند و مجموعه‌های مختلف از جمله معاونت فرهنگی اجتماعی، سازمان فرهنگی تفریحی، معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی و مرکز اصفهان شناسی با همراهی مناطق 14گانه شهری و مدیریت روابط عمومی با همراهی سازمان‌هایی از جمله صدا و سیما برای اجرای باشکوه این برنامه‌ها تلاش می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان افزود: فضاسازی سیمای شهر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مدیریت شهری و تبیین جایگاه اصفهان از طریق رسانه‌های گروهی و شبکه رسانه شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/2301/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول