اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 بازی حساس تراکتورسازی

تراکتوری از جنس فولاد/ هدف سرخپوشان تبریز کسب سهمیه و صعود از گروه خود در آسیا

تیم تراکتورسازی تبریز چهار بازی سرنوشت‌ساز پیش‌رو دارد که دو بازی در لیگ برتر و دو بازی در باشگاه‌های آسیاست.

تراکتوری از جنس فولاد/ هدف سرخپوشان تبریز کسب سهمیه و صعود از گروه خود در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز روز گذشته در خانه خود مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد، نتیجه‌ای که قطعاً رضایت‌بخش هواداران نیست اما با توجه به اینکه تراکتورسازی در شرایط خوبی قرار نداشت و فولاد نیز رقیب مستقیم تراکتورسازی در کسب سهمیه آسیا بود، تساوی دیروز تراکتور را به آسیا نزدیک‌تر کرد.

تراکتورسازی که نخستین تجربه آسیایی خود را سپری می‌کند، در فشردگی رقابت‌های لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا با مشکل رو به ‌رو شده و در هفت بازی گذشته خود تنها یک بازی را با پیروزی به پایان برده است.

همین خستگی سبب شد که مربی تراکتورسازی دو روز تمرینات تیم را تعطیل کند تا بازیکنان قوای از دست رفته خود را بازیابند.

اما برای تراکتورسازی چهار بازی باقیمانده این تیم حکم حیاتی داشته و زحمات چند ماهه این تیم به نتایج  بازی‌های باقیمانده بستگی خواهد داشت.

 

کسب سهمیه آسیا

تراکتورسازی در دو هفته باقیمانده کمترین شانس قهرمانی را دارد، اینکه سپاهان و استقلال هر کدام با یک پیروزی از دسترس تراکتورسازی خارج ‌شدند، نمایانگر این موضوع است که شاگردان "تونی" باید برای حفظ سومی خود تلاش کنند.

تراکتورسازی با تیم بعدی خود فولاد خوزستان چهار امتیاز فاصله داشته و یک برد سومی این را تثبیت می‌کند. بازی اول تیم تراکتورسازی تبریز با آلومینیوم  هرمزگان است، تیم بندرنشین که خود جزو تیم‌های فانوس به دست است برای سه امتیاز بازی با تراکتور حساب ویژه‌ای باز کرده است، شاگردان پرویز مظلومی برای فرار از سقوط مقابل تیم تراکتورسازی قرار می‌گیرند.

بازی دوم تراکتورسازی در تبریز مقابل پرسپولیس است، پرسپولیسی که در دور برگشت متحول شده اما تراکتورسازی می‌خواهد پنجمین برد متوالی خود را مقابل این تیم کسب کند.

تراکتورسازی در لیگ برتر با کسب سه امتیاز کسب عنوان سومی‌اش حتمی شده و جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کند.

 

 

صعود در آسیا میسر است

تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه‌ها با چهار امتیاز تیم سوم گروه است، الشباب عربستان با 10 امتیاز  تقریبا صعود خود را قطعی کرده و از بین تیم‌های الجیش قطر، تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات یک تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند.

هر چند تیم الجیش با یک امتیاز بیشتر، بالاتر از تراکتورسازی قرار گرفته و شانس بالاتری برای این تیم تصور می‌شود اما با بررسی بازی‌های این گروه مشخص می‌شود که تیم تراکتورسازی بیشترین شانس صعود را دارد.

الجیش دو بازی سخت پیش‌رو دارد، این تیم ابتدا میزبان الشباب عربستان است و سپس در تبریز مقابل تراکتور قرار می‌گیرد.

وضعیت تراکتورسازی بهتر از تیم قطری است، شاگردان "تونی" در دور پنجم در امارات به مصاف الجزیره رفته و در بازی آخر میزبان الجیش است.

به نظر می‌رسد تکلیف تیم صعودکننده در گروه بازی تراکتورسازی با الجیش در تبریز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/60001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول