اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل الشباب عربستان

تراکتور اسیر تجربه الشباب شد/ تراکتورسازی به رده سوم جدول سقوط کرد

تیم تراکتورسازی تبریز با شکست مقابل الشباب عربستان به رده سوم جدول گروه خود سقوط کرد.

تراکتور اسیر تجربه الشباب شد/ تراکتورسازی به رده سوم جدول سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب تیم تراکتورسازی تبریز در هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه خانگی خود میزبان الشباب عربستان بود که این بازی را با یک گل به حریف سفیدپوش خود واگذار کرد.

با این نتیجه تیم الشباب عربستان 10 امتیازی شده و در آستانه صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها قرار گرفت. الشباب برای صعود در دو بازی آینده خود تنها یک امتیاز نیاز دارد.

اما بازی دیگر گروه بین تیم‌های الجزیره امارات و الجیش قطر با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا تیم قطری با 5 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند. تیم تراکتورسازی با چهار امتیاز تیم سوم جدول شده و الجزیره امارات نیز با دو امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد.

تیم تراکتورسازی در بازی با الشباب اسیر تجربه حریف خود و بی‌تجربگی بازیکنانش شد. در نیمه دوم این تیم تراکتورسازی بود که بر دروازه تیم عربستانی خیمه زده بودند، اما در یک ضد حمله دروازه خود را گشوده دیده و بازی و سه امتیاز حساس این بازی را از دست دادند.

تراکتورسازی با وجود این شکست هنوز فرصت جبران و صعود را داشته و می تواند در دو بازی آینده با کسب امتیازات لازم به عنوان تیم دوم جدول صعود کند.

تراکتورسازی در دور پنجم در امارات به مصاف الجزیره رفته و در بازی آخر خود میزبان الجیش قطر است.

تراکتورسازی اگر مقابل الجزیره  به پیروزی رسیده و یا حداقل یک امتیاز کسب کند، می‌تواند در بازی خانگی خود با پیروزی بر الجیش قطر به دور دوم این رقابت‌ها صعود کند.

 

شش بازی یک برد و چهار شکست

تیم تراکتور‌سازی تبریز در شش بازی آمار ضعیفی را از خود به جا گذاشته و تنها در یک بازی به پیروزی رسیده است. تراکتورسازی تبریز توان خود در فشردگی رقابت های آسیایی و لیگ برتر را از دست داده و در شش بازی اخیر خود چهار بازی شکست را متحمل شده است.

شاگردان تونی اولیویرا بعد از شکست مقابل استقلال در تهران روانه قطر شده و با تیم الجیش به تساوی 3 بر 3 دست یافت. شکست 3 بر 1 از سپاهان اصفهان در آخرین بازی سال روند شکست ناپذیری این تیم را در تبریز قطع کرد. تراکتورسازی در سال جدید در رشت مقابل داماش دو بر یک پیروز از میدان خارج شد، اما در دو بازی آسیایی خود مقابل الشباب عربستان دو شکست مشابه یک بر صفر را متحمل شد.

تراکتورسازی تبریز روز 26 فروردین ماه جاری در تبریز میزبان فولاد خوزستان است و بعد از آن در چهارم  اردیبهشت در امارات به مصاف الجزیره رفته و یازدهم اردیبهشت نیز در تبریز میزبان الجیش قطر است.

نتیجه بازی تراکتو‌رسازی تبریز با الجیش قطر تیم دوم این گروه را مشخص خواهد کرد. 

انتهای پیام/60002/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول