اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتیجه دور رفت تکرار شد

شیرهای سفید تراکتور را باز متوقف کردند/ تراکتورسازی زورش به الشباب نرسید

تیم تراکتورسازی تبریز در مقابل تیم الشباب عربستان ( شیرهای سفید) با یک گل مغلوب شد.

شیرهای سفید تراکتور را باز متوقف کردند/ تراکتورسازی زورش به الشباب نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در دور چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم الشباب عربستان بود که در نهایت این بازی بعد از 90 دقیقه با یک گل به سود الشباب عربستان به پایان رسید.

هر دو تیم بازی را محتاط آغاز کردند اما در دقیقه 9 تیم الشباب یک فرصت خود را توسط  شمرانی از دست داد. یک دقیقه بعد مسعود ابراهیم‌زاده یک فرصت خوب داشت که پاس رو به جلوی وی حاصلی برای مهاجمان تراکتورسازی نداشت.

در این نیمه ثابتی یک‌بار با عکس‌العمل خوب دروازه‌ تیمش را نجات داد و شوت کاماچو را مهار کرد.

در نیمه دوم هر دو تیم بر شدت حملات خود افزودند.

دقیقه 60 سانتر کاظمیان در آستانه ورود به دروازه با درخشش دروازه‌بان عربستانی همراه شد.

در دقیقه 68 بازی ضربه سر سیدصالحی به لوپز رسید، اما شوت وی راهی به دروازه نیافت.

القمدی در دقیقه 73 با شوت راهی دور دروازه تراکتور را تهدید کرد که ثابتی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 77 ضربه سر نصرتی  فرصت خوب دیگر تراکتورسازی بود. در دقیقه 82 شوت گیلسون را دروازه‌بان عربستانی با درخشش فوق‌العاده به صورت ناقص دفع کرد.

در حالی که تراکتورسازی کاملا سوار بازی بود، تیم الشباب در معدود حملات خود در نیمه دوم  توسط  مارسلو کاماچو در دقیقه 85  به گل رسید.

در دقایق پایانی حملات تراکتورسازی که بیشتر احساسی بود نتیجه ای در بر نداشته و تیم تراکتورسازی در خانه مغلوب تیم الشباب عربستان شد.

مهدی ثابتی، محمد ایران پوریان، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، فلایو لوپز، مهدی کریمیان، مسعود ابراهیم زاده، مهدی کیانی، سید مهدی صالحی و جواد کاظمیان  ترکیب اولیه تیم تراکتورسازی برای بازی با تیم الشباب بودند. در نیمه دوم قاسم دهنوی، گیلسون سوارس و سید محسن  حسینی در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفتند.

"کوولانکو والنتین" داور وسط و ایساو رافائل و سعید کاسیموف کمک‌های این بازی، هر سه از ازبکستان بودند. این بازی زیر نور و در حضور 50 هزار تماشاگر تراکتور‌سازی برگزار شد. 

الشباب با این پیروزی 10 امتیازی شد و توانست به جایگاه خود در صدر جدول استحکام ببخشد. الجیش نیز با کسب 5 امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا تراکتورسازی در پایان هفته چهارم مرحله گروهی با همان 4 امتیاز به رده سوم جدول سقوط کند. الجزیره هم تنها با کسب 2 امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

در دیگر دیدار این گروه الجزیره امارات و الجیش قطر از ساعت 20:20 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول