اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس اتحادیه فوتبال کشور:

قوانین AFC سختگیرانه است/ تماشاگران تراکتورسازی خوددار باشند

بازرس اتحادیه فوتبال کشور گفت: قوانین AFC سختگیرانه است و تماشاگران تیم تراکتورسازی امشب در مقابل الشباب مراقب رفتار خود باشند.

قوانین AFC سختگیرانه است/ تماشاگران تراکتورسازی خوددار باشند

آرش جابری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: قوانین AFC سختگیرانه است و عملا نیز در تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا به مهدی کیانی و سیدصالحی بابت پرخاشگری‌شان به داور این موضوع ثابت شد.

وی افزود: AFC در اجرای قوانین خود با کسی شوخی نداشته و در صورت تخلف به دادن تذکر و یا گرفتن تعهد اکتفا نکرده و به جریمه سنگین مالی و محرومیت از میزبانی اقدام خواهد کرد.

بازرس اتحادیه فوتبال کشور افزود: لیست اقلام ممنوعه ورود به ورزشگاه به کرات از رسانه‌ها اعلام شده، نباید به هیچ عنوان توسط تماشاگران وارد ورزشگاه شود. ضمن اینکه پرتاب اشیا به میدان، شعارهای توهین‌آمیز و حتی شادی‌های نامتعارف‌ می‌تواند تراکتورسازی را در میزبانی‌های آتی با مشکلاتی مواجه کند.

وی تصریح کرد: ناظر داوری بازی استقلال با الهلال وقایع اتفاق افتاده در این بازی را گزارش خواهد کرد و احتمال جریمه سنگین مالی و حتی محرومیت از بازی خانگی برای نماینده فوتبال کشورمان وجود دارد و تماشاگران تراکتورسازی باید مراقب رفتار خود بوده و بهانه‌ای دست کنفدراسیون فوتبال آسیا ندهند.

نمره تماشاگران تراکتورسازی 20 بود

آرش جابری به  عملکرد خوب تماشاگران تراکتورسازی در بازی قبلی این تیم مقابل الجزیره امارات اشاره کرد و افزود: تماشاگران تراکتورسازی در نخستین بازی آسیایی این تیم، فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشته و نمره 20 گرفتند.

وی تصریح کرد: در هر بازیی احتمال دارد که نتیجه مطلوب تماشاگران رقم نخورد و در این لحظات هواداران فقط به تشویق تیم خود پرداخته و از پرداخت به مسائل حاشیه‌ای اجتناب ورزند.

جابری در مورد تیم تراکتورسازی افزود: فشردگی مسابقات آسیایی و لیگ برتر خستگی نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها را به دنبال داشته و خستگی در ساق بازیکنان تیم تراکتورسازی مقابل الشباب محسوس بود.

سرپرست سابق تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی با برتری مقابل الشباب می‌تواند شانس صعود خود را از این گروه افزایش دهد و من فکر می‌کنم در صورت برد تراکتورسازی 90 درصد شاگردان تونی از گروه خود صعود کنند.

تیم تراکتورسازی تبریز ساعت 20 امشب در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان الشباب عربستان است. 

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول