اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

سلامت و امنیت لازمه جامعه اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دین اسلام به سلامت اهمیت بسیاری داده شده است، اضافه کرد: سلامت و امنیت از مولفه‌های مهم در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

سلامت و امنیت لازمه جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: تامین سلامت جامعه فقط به عهده شبکه بهداشت و یا دانشگاه علوم‌ پزشکی نبوده و باید همه دستگاه‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در دین اسلام به سلامت اهمیت بسیاری داده شده است، اضافه کرد: سلامت و امنیت از مولفه‌های مهم در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در هفته سلامت افزود: خوشبختانه در این مدت شاهد فعالیت‌های بسیاری در این بخش بودیم.

وی با تاکید بر تلاش بیش از پیش جامعه پزشکی در زمینه افزایش سلامت در جامعه گفت: باید در این عرصه به نحوی گام برداریم که موجب سرافرازی نظام اسلامی شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان افزود: تحریم‌ها زمینه شکوفایی را در کشور فراهم ساخته‌اند.

وی به موفقیت‌های کسب شده توسط کشور نیز اشاره کرد و گفت: این امر از لطف بی‌شائبه ائمه معصومان (ع) به وجود آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری، افزود: همه دستگاه‌ها و همچنین مردم باید در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی در کشور افزود: این حماسه با حضور باشکوه در انتخابات حاصل می‌شود.

انتهای پیام/73005/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول