اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز:

اختتامیه طرح آرامش بهاری با حضور استاندار در طرقبه برگزار می‌شود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز گفت: مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه خراسان‌رضوی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر بن موسی الکاظم(ع) شهر طرقبه و با حضور استاندار برگزار می‌‎شود.

اختتامیه طرح آرامش بهاری با حضور استاندار در طرقبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، محمد احمدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در کلیه بقاع متبرکه استان از تاریخ 28 اسفند آغاز گردید و تا پایان 15 فروردین ادامه داشت.

وی در رابطه با ویژه برنامه‌های طرح آرامش بهاری تصریح کرد: برگزاری خیمه‌های معرفت، مشاوره‌های خانواده، مشاوره وقف، ایستگاه شادمانه کودکان و برخی دیگر برنامه‌ها در طول این مدت در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر (ع) شهر طرقبه با کیفیت بسیار مطلوبی اجرا شده است.

احمدزاده گفت: در ویژه برنامه خیمه‌های معرفت از حضور سخنرانان کشوری از جمله آیت الله موحدی کرمانی، حجت‌الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حاج آقای دهنوی بهره بردیم.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به برگزاری این طرح در سال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال رشد و کیفیت برگزاری این طرح نسبت به سال 90 افزایش داشت.

سرپرست اداره اوقاف طرقبه شاندیز با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری استان خراسان‌رضوی بیان داشت: این مراسم ظهر امروز، یکشنبه با حضور استاندار خراسان‌رضوی و دیگر مسئولین استان و شهرستان‌ها در تالار حکمت آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر بن موسی الکاظم(ع) برگزار می‎شود.

احمدزاده افزود: در این مراسم از دست‌اندرکاران این برنامه فرهنگی اعم از خدام، هیئت امنا و کارکنان بقاع متبرکه و مسئولینی که در این طرح همراهی کردند تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول