اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

طرح آرامش بهاری در مازندران به کار خود پایان داد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اتمام طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد.

طرح آرامش بهاری در مازندران به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز از 29 اسفند سال گذشته با هدف ترویج گردشگری مذهبی، پاسخگویی به سئوالات دینی و مذهبی در 223 بقعه متبرکه و امامزادگان استان مازندران اجرا شد.

وی افزود: توزیع بروشور و پوسترهای فرهنگی بین مسافران، مشاوره، اجرای مراسم سال تحویل، برپایی خیمه معرفت در 23 بقعه متبرکه، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و فرهنگی، حضور روحانیون و اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسمات ادعیه و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه‌های این طرح بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: زائران، مسافران و گردشگران مذهبی از برنامه‌های متنوع طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت و همچنین از ویژه برنامه‌های مشاوره خانواده و پاسخ به شبهات و غرفه‌های کودکان استقبال خوبی داشتند.

علیزاده اظهار کرد: بازدیدهای مستمر در طول اجرای طرح آرامش بهاری توسط ستاد استانی و شهرستانی جهت خدمات‌دهی بهتر و اجرای کیفی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از این طرح انجام شد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول