اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

طرح آرامش بهاری در 18 بقعه متبرکه اردبیل برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: امسال طرح آرامش بهاری در 18 بقعه متبرکه اردبیل برگزار شد.

طرح آرامش بهاری در 18 بقعه متبرکه اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحدت مشهوری‌نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در 18 امامزاده اردبیل طرح «آرامش بهاری» از جمله برنامه‌های تحویل سال نو با حضور و استقبال بی‌نظیر مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در 13 امامزاده اردبیل مراسم تحویل سال نو برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم با حضور 2 هزار نفر در هر یک از امامزاده‌ها و استقبال بی‌نظیر مردم صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اعلام اینکه در ایام نوروز 120 هزار زائر از امامزاده‌ها زیارت کرده‌اند، یادآور شد: در این ایام مراسمی از جمله خیمه معرفت، مشاوره اعتقادی و معنوی در هفت امامزاده اردبیل نیز برگزار شد.

مشهوری‌نظری با اشاره به فعالیت 14 امامزاده در رابطه با ارائه پاسخ شرعی به میهمانان نوروزی گفت: روزانه بالغ بر 50 مشاوره در امامزاده صالح اردبیل انجام می‌شد.

این مسئول با بیان اینکه هشت امامزاده به صورت شبانه‌روزی پذیرای مسافران نوروزی بودند، عنوان کرد: در این رابطه نیز 60 خادم فعال بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 28 امامزاده استان اردبیل خبر داد و بیان داشت: برنامه زیارت حضرت فاطمه زهرا (س)، خطبه‌خوانی، همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان در عصر روز شهادت، تلاوت قرآن، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله این برنامه‌هاست.

مشهوری‌نظری افزود: خلأ فرهنگی و اعتقادی در جامعه مشاهده می‌شود که این امر نیاز به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای پر کردن این خلأهاست.

وی در بیان شخصیت حضرت زهرا (س) نیز تصریح کرد: اگر ابعاد شخصیت ایشان را بررسی کنیم نمی‌توانیم در حد واقعی این ابعاد شخصیتی را به جامعه معرفی کنیم لذا باید در حد ظرفیت خود این ابعاد را نشر داده و در جامعه ترویج دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با توجه به اینکه شخصیت ایشان یک شخصیت همه بعدی است، ادامه داد: مهم‌ترین شخصیت ایشان ولایت‌مداری است چنانچه ایشان در راستای حمایت و پشتیبانی از ولایت سختی‌های زیادی کشیدند که این ویژگی ایشان را نباید در حد شعار نگه داریم بلکه باید در جامعه آن را ترویج و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مشهوری‌نظری در پایان سخنان خود با اشاره به شعار امسال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی تاکید کرد: حماسه سیاسی یعنی اینکه بصیرت سیاسی باید به اندازه‌ای باشد که جامعه در سیاست با جهشی مطلوب و موثر مواجه شود نه اینکه راه ساده و عادی را طی کند بلکه باید بینش سیاسی افراد در جامعه بالا برود.

انتهای پیام/62005/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول