اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خبر داد

تشکیل بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده بوشهر

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از اعزام سه چادر بادی برای تشکیل بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده بوشهر خبر داد.

تشکیل بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده بوشهر

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با وقوع حادثه زلزله اخیر در برخی مناطق بوشهر، جمعیت هلال احمر این شهرستان نیز چون سایر شهرها اقدام به ارسال کمک‌های مردمی و پشتیبانی به مناطق مورد نظر کرده است.

وی افزود: در همین راستا این جمعیت نسبت به اعزام 211 نفر از نیروهای در اختیار خود در قالب تیم‌های امداد و نجات و پشتیبانی، یک فروند بالگرد امداد و نجات، 11 دستگاه آمبولانس، شش خودروی پشتیبانی به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان به مناطق زلزله‌زده اقدام کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان تصریح کرد: یک خودروی ارتباطات سیار به‌منظور برقراری ارتباطات اینترنتی، نمابر و ...، ارسال یک دستگاه تریلر حامل 500 بسته کامل مواد غذایی شامل روغن، برنج، ماکارونی، کمپوت، حبوبات، آب، نان و ... برای 10 روز، 20 کامیون آب بسته‌بندی شده، 400 تخته چادر، پتو و موکت به اندازه نیاز از جمله دیگر کمک‌های ارسال شده است.

وی عنوان کرد: همچنین مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 استان ضمن اعلام آماده‌باش به تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرکز استان نسبت به اعزام پنج اتوبوس آمبولانس به ظرفیت 65 تختخوابی و سه دستگاه آمبولانس، یک کامیون و تجهیزات پزشکی، سه چادر بادی برای تشکیل بیمارستان صحرایی به مناطق زلزله‌زده اقدام کرده است.

آملازاده ادامه داد: همچنین تیم مدیریت صحنه برای انجام هماهنگی پرسنل، تیم مستندساز برای مستندسازی، اعزام 40 نفر تکنسین و امدادگر و ایجاد اردوگاهی در مرکز وقوع زلزله یعنی شهر شنبه صورت گرفته است.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول