اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خبر داد

اعزام تیم حمایت روانی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اعزام تیم حمایت روانی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده بوشهر خبر داد.

اعزام تیم حمایت روانی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده بوشهر

حمید ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان، اظهار داشت: با وقوع زلزله 6.1 ریشتر، یک هزار تخته چادر در مرحله اول به مناطق زلزله‌زده بوشهر اعزام و در مرحله دوم طبق اعلام نیاز، یک گروه چهار نفره از تیم حمایت روانی جمعیت هلال احمر استان به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: این تیم حمایتی به مدت پنج روز از تاریخ 22 تا 27 فروردین برای انجام عملیات‌های حمایت روانی در کنار استان‌های دیگر فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: بازی درمانی برای کودکان، برگزاری کلاس‌های بهداشت فردی برای بانوان، شناسایی افراد دچار واکنش سوگ و... از اهداف گروه اعزامی است.

وی تصریح کرد: تیم‌های امدادی، تیم واکنش سریع و همچنین تیم اسکان اضطراری از آمادگی کامل برخوردارند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله‌زده اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه بیشترین گروه آسیب دیده زنان و کودکان هستند خاطرنشان کرد: جلوگیری از بحران‌های ثانویه، تسکین و کمک به احیاء روحیه زندگی، حمایت دختران بیقرار و داغدیده از اقدامات انجام شده این تیم حمایتی است.

انتهای پیام/2499/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول