اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی شوشتر خبر داد

آمادگی 5 مرکز خرید گندم در سطح شهرستان شوشتر

رئیس تعاون روستایی شوشتر از آمادگی پنج مرکز خرید گندم در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای آغاز خرید گندم از کشاورزان اندیشیده شده است.

آمادگی 5 مرکز خرید گندم در سطح شهرستان شوشتر

منوچهر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در سال‌جاری پنج مرکز خرید گندم در سطح شهرستان شوشتر در نظر گرفته شده است و در اسرع وقت این مراکز تجهیز و آماده خرید خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم در تمام ساعات شبانه روز خرید گندم را انجام دهیم، افزود: در شرایط کنونی دو شیفت برای مراکز خرید گندم تعیین شده است و آمادگی داریم تا شیفت سوم را نیز برای مراکز خرید در صورت وجود متقاضی فعال کنیم.

رئیس تعاون روستایی شوشتر با اشاره به مراکز خرید فعال امسال برای خرید گندم خاطر نشان کرد: مراکز خرید فعال در سال‌جاری شامل آبگرمک، شهید مدرس، میان‌آب، گوریه و ابوطیور است.

وی با اشاره به ظرفیت این مراکز برای خرید گندم گفت: در این مراکز بیش از 110 تا 125 هزار تن توانمندی خرید گندم وجود دارد که از این نظر مشکل خاصی برای کشاورزان و تعاون روستایی به وجود نخواهد آمد.

رحیمی با اشاره به اینکه گنجایش مراکز مختلف خرید گندم متفاوت است، تاکید کرد: در شرایط کنونی مرکز آبگرمک با 25 هزار تن، شهید مدرس با 15 هزار تن، میان آب با 30 هزار تن، گوریه با 24 هزار تن و ابوطیور با 20 هزار تن ظرفیت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: گنجایش مراکز متفاوت است و در تلاش هستیم تا در اسرع وقت برای خرید گندم کشاورزان اقدام شود و صرف زمان در این جریان را به حداقل خواهیم رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس، برداشت محصول گندم در سراسر شهرستان شوشتر از روز 24 فروردین ماه آغاز شده است و دستگاه‌های مختلف برای خرید تضمینی محصول گندم در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول