اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

امتناع برخی از متولیان سفرهای نوروزی برای شرکت در میتینگ انتخاباتی دولت

برخی مدیران و دعوت‌شدگان خوزستان برای شرکت در میتینگ انتخاباتی دولت در تماس با فارس اعلام کردند به دلیل روشن شدن ماهیت جشن دولت از شرکت در آن خودداری می‌کنند.

امتناع برخی از متولیان سفرهای نوروزی برای شرکت در میتینگ انتخاباتی دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تعدادی از شهرداران و متولیان سفرهای نوروزی در خوزستان که تمایل به ذکر نام خود نبودند در تماس با خبرنگاران فارس از عدم شرکت در میتینگ انتخاباتی دولت، تحت عنوان جشن تقدیر از فعالان سفرهای نوروزی خبر دادند.

بنابر این گزارش، شهردار یکی از شهرهای مهم استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تحت هیچ عنوان حاضر نیستم در مراسمی که شائبه‌های زیادی دارد شرکت کنم.

وی گفت: مراسم‌های این‌چنینی با صرف میلیاردها پول بیت‌المال برخلاف مصالح کشور است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ای کاش دولت به‌جای صرف این همه هزینه، این مقدار پول را بین شهرداران تقسیم می‌کرد تا بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود.

در این حال برخی از مدیران و مدعوین این مراسم که قرار است از استان خوزستان به این میتینگ انتخاباتی ملحق شوند بر عدم شرکت در این مراسم ولو با اعمال زور خبر دادند.

بنا به گفته اکثر مدیران و دعوت شدگان به این جشن، با توجه به شرایط اقتصادی کشور که روزگار خوبی را سپری نمی‌کند برگزاری این همایش جز تحمیل هزینه و صرف مبالغ زیاد از بیت المال دستاورد دیگری ندارد.

بنا به اعلام دولت، قرار است این مراسم با حضور تمامی اعضاء و خادمین سفرهای نوروزی، رئیس جمهور و ده‌ها هزار نفر از مدعوین در استادیوم 100 هزار نفری آزادی برگزار شود.

انتهای پیام/2329/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول