اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم است

فرماندار شیراز با تاکید بر اهمیت تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: تمام امکانات و شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم فراهم است.

شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه در نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در شش شهر و 156 روستا با همراهی و مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: داوطلبانی که قصد ثبت نام در این دوره به عنوان نامزد انتخابات را دارند به دلیل وقت‌گیر بودن مراحل ثبت نام و احتمال وجود نقص در مدارک، در روزهای نخست ثبت‌نام به فرمانداری شیراز و بخشداری‌های شهرهای تابعه مراجعه و نام‌نویسی کنند.

فرماندار شهرستان شیراز با بیان این که حضور فرد داوطلب در مرحله نام‌نویسی در فرمانداری یا بخشداری‌ها الزامی است، اضافه کرد: افراد باید در زمان ثبت نام 25 سال تمام داشته باشند.

زرین‌کلاه با اشاره به شرط استعفای مشمولان ماده 28 قانون انتخابات به عنوان یکی از شرایط داوطلبان انتخابات شوراها گفت: این گروه از افراد باید قبل از ثبت نام از پست و سمت خود استعفا داده باشند، اما نیازی نیست مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی این استعفا شش ماه قبل انجام شده باشد و استعفانامه حتی اگر به تاریخ روز ثبت نام نیز باشد، پذیرفتنی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در ادامه رسانه‌ها را مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزار در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و مشارکت فعال رسانه‌ها به منظور خلق حماسه سیاسی و برگزاری انتخابات باشکوه را خواستار شد.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 24 خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول