اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

همه باید برای تحقق حماسه سیاسی تلاش کنند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: همه باید در جهت تحقق حماسه سیاسی تلاش کنیم و قدر این فرصت مهم را بدانیم.

همه باید برای تحقق حماسه سیاسی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در نشست روشنگری در روستای میقان بسطام که با حضور بسیجیان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سال جدید را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و از این نامگذاری اهدافی را دنبال می‌کنند که باید آنها را دریابیم.

وی افزود: حماسه سیاسی در سال جدید، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست و ملت ایران دوباره در معرض امتحانی بزرگ و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ بزرگ این سرزمین هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی دشمنان در طول این چند سال اخیر و فشارهای مختلف سیاسی از داخل و خارج نظام اکنون آنها منتظر انتخابات و حضور مردم در این انتخابات هستند.

مطهری خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی راهبردهای مختلفی را برای انتخابات ترسیم کرده که رهبری فرزانه در سخنرانی‌های اخیر خود به آن‏ها پرداخته‌اند و آنها را گوشزد کرده‌اند.

وی اظهار داشت: مشارکت گسترده و گزینش اصلح و مطلوب، حضور در انتخابات و اقتدار نظام، توجه به نقشه‌های دشمن، جلوگیری از قانون‌شکنی و سلامت انتخابات از مهمترین راهبردهای نظام برای برگزاری انتخابات است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: نقشه راه برای پیشبرد اهداف عالی نظام، سخنان امام و رهبری فرزانه انقلاب است و باید همه تلاش خود را در جهت تحقق منویات ایشان انجام دهیم تا در قیامت شرمنده شهدا نشویم.

مطهری تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن مانند فتنه 88 تمام تلاش خود را برای به چالش کشیدن انتخابات پیش رو مصرف کرده است؛ بنابراین آگاهی و روشنگری نیاز جامعه امروز است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: تلاش برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات و توجه به نقشه‌های دشمنان باید در جامعه تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول