اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد

بازسازی 56 درصدی واحدهای مسکونی روستایی در زنجان

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در سال گذشته 56 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان بازسازی و مقاوم‌سازی شده است.

بازسازی 56 درصدی واحدهای مسکونی روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده شامگاه امروز در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در راستای مقاوم‌سازی واحدهای روستایی اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی به بازسازی واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و افزود: به نسبت کل واحدهای مسکونی موجود درصد قابل توجهی بازسازی شده است.

 * حساب 100 امام خمینی(ره) برای افراد کم بضاعت تسهیلات مسکن ارائه می‏کند

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان به دفتر مشارکت‏های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: حساب 100 امام خمینی(ره) برای افراد کم بضاعت تسهیلات مسکن ارائه می‏کند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد جامعه توان ساخت مسکن در قالب مسکن مهر و سایر تسهیلات را ندارند، خاطر نشان کرد: تسهیلاتی برای افزایش توان مالی این افراد در نظر گرفته شده است.

حاجی‌زاده این تسهیلات را 20 تا 30 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از افراد جامعه توان اجاره و سکونت در واحدهای مسکونی را ندارند.

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان به فعالیت‏های انجمن خیرین مسکن‏ساز اشاره کرد و گفت: خیرین مسکن‏ساز در استان زنجان فعالیت‏های ارزنده‏ای داشته‏اند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای مهاجرت معکوس تلاش‏های بسیاری انجام داده است، افزود: در 47 روستای استان اقدامات مهاجرت معکوس صورت گرفته است.

 *5 هزار و 63 قطعه زمین در این روستاها تملک شده است

حاجی‌زاده از تملک زمین در 208 روستا خبر داد و خاطر نشان کرد: 5 هزار و 63 قطعه زمین در این روستاها تملک شده است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان اقدامات انجام شده برای طرح مهاجرت معکوس را قابل توجه عنوان کرد و افزود: تملک زمین‏های مورد نظر در این راستا صورت گرفته است.

 *3 هزار و 46 قطعه زمین روستایی برای واگذاری به متقاضیان آماده است

وی از آماده‏سازی 3 هزار و 46 قطعه زمین روستایی برای واگذاری به متقاضیان خبر داد و گفت: زمین‏های در نظر گرفته شده به متقاضیان واگذار می‏شود.

حاجی‌زاده طرح مهاجرت معکوس را از سیاست‏های مهم دولت برشمرد و خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش‏های لازم را در این زمینه انجام داده است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان از آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان برای پوشش 3 هزار نفری در طرح مهاجرت معکوس خبر داد و گفت: در حال حاضر آمادگی پوشش این میزان را داریم.

وی بر تلاش‏های مستمر در راستای تحقق اهداف تدوین شده تاکید کرد و ادامه داد: در سال جاری تلاش‏های لازم برای تحقق اهداف تدوین شده صورت می‏گیرد.

حاجی‌زاده به فعالیت‏های صورت گرفته در مناطق زلزله زده آذربایجان اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در کمک‏ها به مردم زلزله زده پیشگام بوده است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به طرح‏های هادی روستایی در استان، خاطر نشان کرد: در تهیه و اجرای طرح‏های هادی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

انتهای پیام /73002‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول