اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

بازسازی منطقه زلزله‌زده دشتی باید در کوتاه‌ترین زمان اجراء شود

امام جمعه بوشهر گفت: بازسازی منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی باید در کوتاه‌ترین زمان حداکثر سه تا چهار ماه به اتمام برسد.

بازسازی منطقه زلزله‌زده دشتی باید در کوتاه‌ترین زمان اجراء شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تسلیت جان باختگان زلزله شهرستان دشتی گفت: این حادثه دلخراش هرچند موجب تاثر و تاسف مسئولان و مردم شد ولی امدادگری شبانه‌روزی مردم و مسئولان حماسه‌ای به یاد ماندنی آفرید.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و سفارش اکید ایشان در رسیدگی هرچه بیشتر به آسیب دیدگان افزود: پیام مقام عظمای ولایت موجب دلگرمی و تلاش بیشتر امدادگران و تسلی خاطر آسیب دیدگان شد که مراتب قدردانی و تشکر از ایشان را اعلام میکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به سفر نماینده ویژه مقام معظم رهبری به منطقه زلزله‌زده دشتی ، این عمل را نشان از بزرگی و احساس مسئولیت مقام معظم رهبری دانست و گفت: داشتن رهبری با این خصوصیات برای جامعه اسلامی، مایه عزت، عظمت و افتخار است.

صفایی‌بوشهری در ادامه خطبه‌های نماز خواستار توزیع بهینه اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان شد و تصریح کرد: تا زمان بازسازی واحدهای مسکونی باید این خدمات ادامه داشته باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر  با تاکید در اجرایی شدن مصوبات هیات دولت در خصوص زلزله دشتی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز باید سریعا مصوبات کمیسیون تلفیق را در این خصوص به مرحله تصویب و اجراء برساند.

امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت روز ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه عزت و صلابت دانست و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین ارتش جهان و حافظ تمامیت ارضی در دریا، خشکی و هوا است.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول