اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور در مناطق زلزله‌زده دشتی:

بازسازی واحدهای مسکونی تا قبل از تابستان انجام شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: قبل از رسیدن فصل گرما در استان بوشهر که برای مردم سخت است باید سریعا خدمات‌رسانی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام شود.

بازسازی واحدهای مسکونی تا قبل از تابستان انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا رحیمی چهارشنبه شب در نشست ستاد مدیریت بحران مناطق زلزله زده استان بوشهر گفت: یکی از دلایل آرامش مردم آسیب دیده از زلزله‌زده استان بوشهر امداد رسانی به موقع بود که به عنوان یک کار نیک از مسئولان تشکر می‌کنم.

رحیمی گفت: آن چیزی که در زلزله مناطق مختلف مردم استان بوشهر دیدم صفای درون و اعتقاد قلبی مردم مصیبت دیده به خداوند تبارک و تعالی بود.

وی تاکید کرد: در بازدیدهایی که از مناطق زلزله‌زده داشتم هیچ گونه اعتراضی نبود که این امر نشان از امدادگری‌های به موقع و اعتقاد قلبی مردم مصیبت دیده به خداوند تبارک و تعالی بود که وظیفه ما برای رسیدگی به این مردم را دو چندان می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور اعتقاد ایمانی همراه با صبر و شکیبایی نمونه خوبی از مردم آسیب دیده از زلزله دانست و افزود: با توجه به شکیبایی مردم باید سریعا به یاری آنان بشتابیم و با دستی باز و شوق و اشتیاق به آنان رسیدگی کنیم.

رحیمی حماسه رسیدگی به آسیب دیدگان آذربایجان شرقی را موجب شگفتی همه جهان دانست و تصریح کرد: قبل از رسیدن فصل گرما در استان بوشهر که به مردم فشار می‌آید باید سریعا خدمات رسانی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام شود.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول