اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد

تحویل واحدهای مسکن مهر اسلامشهر در نیمه دوم سال‌جاری

فرماندار اسلامشهر از تحویل باقیمانده واحدهای مسکونی مهر ضیاآباد اسلامشهر در نیمه دوم سال‌جاری خبر داد.

تحویل واحدهای مسکن مهر اسلامشهر در نیمه دوم سال‌جاری

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خدمات دولت اجرای طرح مسکن مهر است که تاکنون ادامه داشته و توانسته‌ایم با اجرای این طرح مشکل مسکن بسیاری از مردم را حل نماییم.

وی ادامه داد: در این راستا هم‌اکنون 3 هزار واحد از مسکن مهر در این شهرستان باقی‌مانده که در نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال تحویل می‌شود.

این مسئول گفت: با اجرای این طرح بزرگ 13 هزار خانوار در اسلامشهر صاحب‌خانه شدند.

فرماندار اسلامشهر در ادامه سخنان خود به دلایل تأخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بدقولی تعاونی‌ها در اجرای تعهدات خود از مهم‌ترین دلایل به تعویق افتادن اجرای کامل این طرح در اسلامشهر است.

آرام تأکید کرد: در این راستا و به منظور عمل به تعهدات خود، ادارات خدمات‌رسان در این شهرستان موظفند تا 15 اردیبهشت 92 تمام نیازهای خدماتی در پروژه‌های ضیاآباد و استراتوس را رفع کنند تا مردم هیچ مشکلی در باب خدمات شهری نداشته باشند.

وی راه و شهرسازی را موظف کرد مسیر دسترسی به ضیاآباد را از طریق کنارگذر الغدیر اجرایی کند تا ساکنین این منطقه مشکل تردد نداشته باشند.

*بهره‌برداری از سه مدرسه در ضیاآباد اسلامشهر

فرماندار شهرستان اسلامشهر در بخشی دیگر از سخنان خود به ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق این مهم همچنین دو مدرسه توسط بخش خصوصی و یک مدرسه توسط اداره نوسازی در ضیاآباد در دست ساخت است که این مدارس تا مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گفته آرام در این راستا همچنین ادارات خدمات‌رسان تاکنون 1500 انشعاب گاز، دو هزار و 319 انشعاب آب و دو هزار و 500 انشعاب برق را در مسکن مهر ضیاآباد وصل کرده‌اند.

انتهای پیام/ 2302/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول