اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان خواستار شد

تعامل مسئولان در تکمیل سایت مسکن مهر آبادان/ جای خالی فضای سبز

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان گفت: همه مسئولان شهری به‌ویژه شهرداری باید در راستای تکمیل سایت مسکن مهر و تشویق شهروندان به این محدوده شهری گام بردارند.

تعامل مسئولان در تکمیل سایت مسکن مهر آبادان/ جای خالی فضای سبز

مرتضی رخیصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر آبادان از سال 1388 آغاز به‌کار کرد و در ابتدا با 10 تعاونی استارت زد.

وی افزود: این تعداد تعاونی 140 واحد را برای ساخت در اختیار داشت تا به امروز که 42 تعاونی و 5 هزار و 400 واحد مسکونی مرتبط به این پروژه، خدمت به قشر کم درآمد و متقاضی مسکن را انجام می‌دهد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان خاطرنشان کرد: سایت اصلی و هسته مرکزی پروژه مسکن مهر شهرستان در منطقه کوی فرهنگیان واقع شده و بقیه واحدها در نقاط مختلف شهر (امیرآباد و ذوالفقاری) پراکنده‌ هستند.

وی در ادامه این توضیحات عنوان کرد: تکمیل سایت مسکن مهر آبادان نیازمند تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و زیربنایی شهرستان است.

رخیصی بیان کرد: متاسفانه همچنان انشعابات بسیاری از واحدهای مسکن مهر آبادان مانده و این منطقه مسکونی همچنان از خدمات فضای سبز و آسفالت بی‌بهره است.

وی اضافه کرد: همه مسئولان شهری به‌ویژه شهرداری باید در راستای تکمیل این سایت مسکونی و تشویق شهروندان و آن دسته از افرادی که متقاضی تامین مسکن هستند گام بردارند.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان شرایط مسکن مهر برای افراد خواهان مسکن در این منطقه بسیار مناسب است، گفت: طبق مصوبه اخیر دولت وام مسکن این واحدها  30 میلیون تومان با بهره چهار درصد بوده که این موقعیت حتی برای اشخاصی که درآمد پایین‌تری دارند بسیار مطلوب و مناسب است.

وی ادامه داد: ما اعتقادمان بر این است که منطقه تازه تاسیس باید با انجام امور رفاهی و امکاناتی مردم را به ماندگاری تشویق و ترغیب کند نه اینکه منجر به فرار آنها شود.

رخیصی در پایان تلاش همه دستگاه‌های اجرایی که در تکامل و بهبود روند ساخت و ساز مسکن مهر شهرستان گام برداشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول