اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم‌های فوتبال باشگاه صبای قم:

برای قهرمانی در فوتبال جوانان کشور قوی و با انگیزه‌ایم

سرپرست تیم‌های فوتبال پایه باشگاه صبای قم گفت: با تیمی دونده و هماهنگ برای قهرمانی در فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رویم.

برای قهرمانی در فوتبال جوانان کشور قوی و با انگیزه‌ایم

هادی گائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امسال بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال به شکل حذفی برگزار می‌شود و جدال تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بسیار نزدیک و نفس‌گیر است.

وی ادامه داد: یک مرحله بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم در مرحله دوم و همچنین دو مرحله دیگر که ما را به سمت و سوی قهرمانی در این دوره از بازی‌ها سوق می‌دهد، بازی‌های خوبی انجام دهیم.

سرپرست تیم‌های فوتبال پایه باشگاه صبای قم ابراز داشت: تیم فوتبال جوانان صبای قم یک سال از سایر رده‌های سنی پایه صبا عقب مانده است و ما مشکلاتی را سپری کردیم که مانع از حرکت باشگاه طبق برنامه از پیش تدوین شده برای سازندگی در فوتبال قم شد.

وی یادآور شد: تیم رده سنی جوانان صبای قم یک سال محرومیت را پشت سر گذاشت و ما حالا در فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با تمام توانی که به کار گرفته‌ایم به دنبال این هستیم که هر چه سریع‌تر خود را به تیم‌های رده‌های نوجوانان و امید صبا نزدیک کنیم.

گائینی یادآور شد: در حال حاضر تیم‌های فوتبال رده‌های سنی نوجوانان و امید صبای قم در مسابقات لیگ‌های برتر کشور این دو رده سنی حضور دارند و تیم جوانان صبای قم نیز امسال خود را ابتدا به لیگ دسته اول و سپس به لیگ برتر جوانان کشور خواهد رساند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لیگ‌های فوتبال پایه در سال‌های اخیر با انسجام و برنامه‌ریزی مناسب‌تری نسبت به گذشته در طول سال برگزار می‌شود، تیم‌های مطرح لیگ برتری نیز در تمام سطوح تیم‌داری می‌کنند و آن را موثر در سازندگی فوتبال از رده‌های سنی پایه می‌دانند.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم با اشاره به موقعیت تیم جوانان صبا در مسابقات قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور اضافه کرد: این تیم در مرحله نخست این دوره از بازی‌ها موفق به عبور از تیم فوتبال جوانان ارزش ورامین شده است و در مرحله دوم نیز با عبور از سد تیم پالایش نفت اصفهان راهی مرحله بعد و قهرمانی فوتبال جوانان کشور خواهد شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول