اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

1198کلاس پذیرای مسافران نوروزی آبادان بودند

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: یک هزار و 198 کلاس در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران نوروزی این شهرستان بودند.

1198کلاس پذیرای مسافران نوروزی آبادان بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد مولوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبادان که با حضور مسئولان دستگاه‌های دولتی این شهرستان به‌منظور تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در ستادهای نوروزی در سالن غدیر فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در نوروز سال گذشته 85 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در آبادان در نظر گرفته شده بود که در نوروز امسال این تعداد به 135 مدرسه افزایش یافت.

وی افزود: در مجموع یک هزار و 198 کلاس در طول تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران نوروزی آبادان بودند که در مقایسه با سال قبل 348 کلاس افزایش یافتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: همچنین در این مدت 276 نفر عوامل اجرایی در آموزش و پرورش مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی بودند.

مولوی تصریح کرد: ستاد اسکان مهمانان نوروزی آبادان در راستای انجام هماهنگی‌های لازم 21 جلسه را برگزار و 245 مورد بازدید گروهی و تیمی نیز در طول تعطیلات از محل‌های اسکان صورت گرفت خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده در زمینه تجهیز مدارس مشکل خاصی وجود نداشت و حتی مدارس درجه نیز مفروش شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: در مجموع برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات مناسبی برای حضور و  اسکان مسافران در آبادان اندیشیده شد. این هماهنگی‌ها و رضایت‌مندی‌های مسافران از حضور در آبادان محصول همدلی و برنامه‌ریزی و تلاش همه مسئولان در ستادهای مختلف نوروزی بود.

انتهای پیام/72008/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول