اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروزی امسال

12هزار و 600 نفر در مدارس گچساران اسکان یافتند

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: افزون بر 12 هزار و 600 نفر مسافر و گردشگر نوروزی در ایام تعطیلات نوروز در مدارس گچساران اسکان یافتند.

12هزار و 600 نفر در مدارس گچساران اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد:  افزون بر 230 کلاس درس از 32 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شد که ظرفیت اسکان این کلاس‌ها پنج تا 15 نفر برآورد شده بود.

وی افزود: ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس گچساران نسبت به سال گذشته  افزایش چشمگیری داشت که در سال‌های گذشته حدود 212 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

مرادی تصریح کرد: تعمیر، تجهیز و آماده‌سازی مدارس برای اسکان مسافران نوروزی از جمله اقدامات و برنامه‌های انجام شده در ستاد اسکان مسافران نوروزی گچساران در نوروز 92 بود که با موفقیت اجرایی شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: در راستای اسکان میهمانان نوروزی افزون بر 39 آموزشگاه در حوزه مدارس شهری و شش مدرسه نیز در حوزه مدارس روستایی در نظر گرفته شد.

استفاده از 285 مدرسه در طرح اسکان نوروزی در گچساران

مرادی یادآور شد: با وجود پیش‌بینی 230 مدرسه طرح اسکان برای مسافران نوروزی تعداد 285 مدرسه در طرح اسکان مورد استفاده مسافران قرار گرفت.

وی گفت: از تاریخ 29 اسفند سال 91 تا 14 فروردین سال جاری مدارس گچساران به مدت 16 روز میزبان مسافران نوروزی در طرح اسکان میهمانان نوروزی بود.

مرادی افزود: تعداد خانواده‌های پذیرفته شده توسط آموزش و پرورش گچساران در طرح اسکان مسافران نوروزی افزون بر 2 هزار و 308 خانواده بود که از این تعداد یک‌هزار و 700 خانواده فرهنگی و 608 خانواده نیز غیر فرهنگی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه حضور مسافران نوروزی در مدارس طرح اسکان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش محسوسی داشته است، عنوان داشت: در تعطیلات سال جاری افزون بر 12 هزار و 644 نفر در مدارس گچساران اسکان یافتند.

مرادی اظهار داشت: از این تعداد جمعیت اسکان یافته در مدارس گچساران افزون بر 9 هزار و 318 نفر از پرسنل و کارکنان آموزش و پرورش و حدود 3 هزار و 326 نفر نیز از افراد غیر فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/82001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول