اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری:

480 دستگاه چادر برای اسکان زلزله‌زدگان استان بوشهر ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعت چهار بامداد امروز 480 دستگاه چادر برای اسکان زلزله‌زدگان استان بوشهر ارسال شد.

480 دستگاه چادر برای اسکان زلزله‌زدگان استان بوشهر ارسال شد

محمد فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: 50 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر این استان در قالب 10 تیم امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی عازم استان بوشهر شدند.

وی افزود: در ساعت چهار بامداد امروز نیز 480 دستگاه چادر برای اسکان زلزله‌زدگان این شهرستان ارسال شد.

فروغی با اشاره به آمادگی امدادرسانی سریع این استان برای کمک به زلزله‌زدگان استان بوشهر در هر لحظه از شبانه روز، خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری آماده است در صورت درخواست امداد، تجهیزات و مواد غذایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به زلزله زدگان تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات زلزله‌زدگان تا حدودی موجب التیام آلام و اندوه آنان می‎شود، برهمین اساس باید تلاش شود تا نیازهای مردم این مناطق از سوی مسئولان تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند کمک‌های خود را به زلزله‌زدگان استان بوشهر از طریق شعب جمعیت هلال احمر استان ارسال کنند.

فروغی با اشاره به رسالت امدادرسانی این جمعیت در مواقع بحرانی به مردم حادثه دیده، افزود: پس از وقوع این زلزله در ساعت 16:29 دقیقه عصر روز گذشته در مقیاس 6.1 ریشتر بلافاصله از استان‌های مجاور نیروهای امدادی به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول