اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

اسکان 12 هزار نفر در مدارس دشتستان

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از اسکان 12 هزار نفر در مدارس دشتستان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

اسکان 12 هزار نفر در مدارس دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش که عهده‌دار مسئولیت کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر شهرستان بوده از تمامی ظرفیت‌ها به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافرین بهره برده و جلب رضایت حداکثری میهمانان نوروزی هدف والایی است که به آن توجه داشته‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری 100 مدرسه در سه منطقه آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برای اسکان مسافران نوروزی و فرهنگیان آماده شده بود و توانستیم پاسخگوی درخواست مسافران نوروزی باشیم.

اسدی بیان داشت: در مجموع 12 هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی در مدارس اسکان این شهرستان سکونت یافتند و اداره آموزش و پرورش نیز تمام توان خود را برای تامین وسایل و امکانات رفاهی ایشان به فراخور امکانات موجود به کار گرفت.

وی اضافه کرد: از مجموعه مدیریتی شهرستان دشتستان و نیروی انتظامی که توجه زیادی به تامین امنیت مسافران نوروزی داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان همچنین با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش ابراز داشت: امسال با راه‌اندازی طرح تحول بنیادین شاهد موفقیت‌های ارزشمند آموزش و پرورش در سطح کشور هستیم.

اسدی گفت: افزایش معنویت و تقویت اخلاق اسلامی در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین ویژگی‌های اجرای طرح تحول بنیادین است و امیدوار هستیم روزبه‌روز به موفقیت بیشتر و مهم‌تری برسیم.

وی افزود: آموزش و پرورش در مسیر رشد قرار دارد و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول