اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرهای بالای 25 هزار نفر

6500 واحد مسکونی مهر در زنجان قابل افتتاح است

مدیر‌کل راه و شهرسازی زنجان گفت: 6 هزار و 500 واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان قابل افتتاح است.

6500 واحد مسکونی مهر در زنجان قابل افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: هیچ سایتی وجود ندارد که واحدهای مسکونی آن افتتاح شده ولی آب، برق، گاز و تلفن نداشته باشد.

وی با اشاره به واحدهای آماده شده در شهرهای بالای 25 هزار و زیر 25 هزار نفر افزود: در حال حاضر در شهرهای بالای 25 هزار نفر 6 هزار و 500 واحد مسکونی آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته نیز 52 هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: زیرساخت‌های بسیاری برای این واحدها فراهم شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: همچنین در بافت‌های فرسوده نیز 2 هزار واحد مسکونی آماده افتتاح است.

باباپور در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت واحدهای مسکونی مهر نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع این واحدها 45 درصد به شکل 99 ساله است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هشت درصد از واحدها نیز به صورت گروهی است، اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های گرفته شده تا‌کنون 27 هزار و 163 واحد از 28 هزار و 350 واحد تعیین شده برای سال گذشته عقد قرار‌داد شده است.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان عقد قرار‌داد برابر با 96 درصد از تعهدات استان است، تصریح کرد: همچنین پی‌سازی واحدها نیز به میزان 91 درصد انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به نازک‌کاری 71 درصد از واحدهای مسکونی افزود: در مجموع از تعهدات سال گذشته ماهانه برای 341 واحد عقد قرارداد شده است.

باباپور به واحدهای مسکونی تحویل شده نیز اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست 3 هزار و 527 واحد مسکونی در سال 89 تحویل شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال 90 نیز 10 هزار و 214 واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است، گفت: سال گذشته نیز که شامل مرحله سوم بود، 6 هزار و 780 واحد مسکونی تحویل متقاضیان شد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول