اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب پروژه‌های مهر ماندگار و تا پایان خرداد صورت می‌گیرد

بهره‌برداری 40 کیلومتری از پروژه راه‌های 4 خطه کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب پروژه‌های طرح مهر ماندگار، 40 کیلومتر از پروژه چهارخطه محورهای این استان تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری 40 کیلومتری از پروژه راه‌های 4 خطه کهگیلویه و بویراحمد

کورش امیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سطح استان تعداد 26 پروژه از پروژه‌های بزرگ عمرانی در قالب طرح مهر ماندگار هستند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر چه مشکلاتی در طول سال در بحث اعتبار پروژه‌ها و دریافت نقدینگی داشتیم، ولی در پایان سال با پی‌گیری‌های مستمر تخصیص خوبی برای آن‌ها ابلاغ شد.

این مسئول ارشد عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین دلیل پروژه راه‌های اصلی و بزرگراه‌ها فعال شدند و در زمینه گازرسانی به لوداب و کاکان پیشرفت کاری خوبی به وجود آمد.

امیدی‌پور در ادامه گفت: در حوزه بهداشت و درمان و در قالب طرح مهر ماندگار پیشرفت خوبی حاصل شده و در حوزه صنعت و معدن دو کارخانه سیمان مارگون و آجر دهدشت پیشرفت فیزیکی بالایی دارند.

این مسئول تصریح کرد: دو طرح بزرگ و مهم ما یعنی ورزشگاه 15 هزار نفری و بیمارستان 200 تختخوابی هر یک به ترتیب پیشرفت فیزیکی 94.5 و 63 درصدی دارند.

وی در همین زمینه ادامه داد: هنوز عملیات محوطه‌سازی ورزشگاه که در اطراف استادیوم است اجرایی نشده و نواقصی جزئی در داخل کاسه ورزشگاه وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی و اخذ اعتبارات برای تکمیل طرح‌های مهر ماندگار در این استان سخن به میان آورد و افزود: تلاش می‌کنیم که همه پروژه‌های ما در این راستا فعال شوند و اعتبارات تخصیصی و ابلاغ شده را دریافت کنیم.

امیدی‌پور از پی‌گیری‌ها برای اعتبارات سال جاری گفت و افزود: در بحث راه‌ها تلاش ما بر این است که تا پایان خردادماه 40 کیلومتر از مجموعه راه‌های چهارخطه یاسوج، بابامیدان و یاسوج، باشت، گچساران آسفالت شده و به بهره‌برداری برسند.

این مسئول از بهره‌برداری مرکز 10 تختخوابی لوداب و چرام و بخش قلب بیمارستان امام سجاد به زودی و در هفته‌های آینده خبر داد.

وی گفت: سعی ما بر این خواهد بود که همزمان با سفر ریاست‌جمهوری به استان چند پروژه از این طرح‌ها به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/2571/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول