اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه‌ملت:

روند اجرای پروژه راه‌آهن تسریع می‌یابد

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه‌ملت گفت: روند اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده سرعت می‌یابد.

روند اجرای پروژه راه‌آهن تسریع می‌یابد

فتح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه از مصوبات سفر پرخیروبرکت مقام‌معظم‌رهبری به کرمانشاه است و باید برای انجام آن تلاش جدی صورت گیرد.

حسینی با ابراز نارضایتی از روند پیشرفت این پروژه تاکید کرد: روند اجرای این پروژه طبق زمان‌بندی برنامه‌ریزی‌شده پیش‌نرفته است و این به‌هیچ‌وجه قابل توجیه نیست.

وی عدم اعتبار لازم را عمده‌ترین مشکل در روند اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه اعلام کرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه بی‌شک تاثیر مثبتی در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی جوانان خواهد داشت و باید همه مسئولان در این زمینه تلاش کنند.

حسینی با اشاره به توانمندی استاندار کرمانشاه در انجام امور مختلف تاکید کرد: نمایندگان مردم استان کرمانشاه در خانه‌ملت با همدلی و تلاش، پیگیر اجرای این پروژه هستند و در کنار مدیر ارشد استان برای رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: وزیر راه‌ و شهرسازی در سفر اخیر خود به کرمانشاه در جریان مشکلات مختلف قرار گرفت و در زمینه پروژه راه‌آهن نیز متوجه عدم پیشرفت مناسب آن شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه‌ملت گفت: در جلسه‌ای که با حضور استاندار کرمانشاه با وزیر راه‌ و شهرسازی برگزار شد، برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت و قرار شد بخشی از مشکل اعتباری پروژه با توزیع اوراق مشارکت حل شود.

حسینی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده روند اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه سرعت پیدا می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: به‌زودی شورای عالی پزشکی را به‌منظور حل مشکلات جانبازان به استان کرمانشاه می‌آورم تا مشکلات درمانی و پزشکی جانبازان را بررسی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2700/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول