اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

وجود 19 مرکز شبانه‌روزی نگهداری اطفال بی‌سرپرست در مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران از فعالیت 997 مهدکودک در سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: 19 مرکز شبانه‌روزی نگهداری اطفال یتیم، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در مازندران وجود دارد.

وجود 19 مرکز شبانه‌روزی نگهداری اطفال بی‌سرپرست در مازندران

روح‌الله ردائی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه 19 مرکز شبانه‌روزی نگهداری اطفال و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در مازندران فعال هستند، اظهار داشت: مرکز شیرخوارگاهی نیز در ساری سرپرستی کودکان از بدو تولد تا شش سالگی را برعهده دارد.

وی با اشاره اینکه مهدهای کودک نیز زیرپوشش بهزیستی قرار دارند، افزود: 997 مهدکودک در مازندران برای آموزش و نگهداری کودکان زیر شش سال فعال هستند.

ردائی با تاکید اینکه 8 هزار و 400 خانواده بی‌سرپرست مازندرانی در بخش اجتماعی زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار دارند، تصریح کرد: 43 هزار معلول این استان از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران اظهار داشت: 9 مرکز اورژانس اجتماعی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، طلاق، آموزش مهارت‌های زندگی، ساماندهی کودکان کار و کودکان خیابانی در مازندران ساماندهی شده است تا بتوانیم به جامعه هدف خود خدمت‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات نوروزی در ایام نوروز به مسافران استان بیان داشت: برای نخستین بار امسال طرح نوروزی سازمان بهزیستی از اقدامات جدیدی بود که جهت کاهش حوادث رانندگی، کم کردن آمار تلفات جاده‌ای، کاهش معلولیت‌ها و آسیب، دادن آگاهی به رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها انجام شد.

وی با ابراز اینکه دومین علت مرگ و میر در کشور تصادفات جاده‌ای و حوادث رانندگی است، گفت: در تعطیلات نوروزی در شش مکان ورودی گردشگران به مازندران در شهرهای آمل، چالوس، تنکابن، گلوگاه، سوادکوه و نوشهر پایگاه ارایه خدمات ایجاد شده و تیم‌های ثابت و سیار به همراه مددکار اجتماعی، روانشناس و همیار بهزیستی در محل‌های مورد نظر برای خدمت‌رسانی حاضر بودند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول