اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

چتر حمایتی 508 حامی بر سر یتیمان دهدشتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه گفت: در آستانه سال نو حامیان بالغ بر یک میلیارد و 323میلیون ریال به‌ عنوان عیدی به ایتام تحت حمایت این شهرستان پرداخت نموده‌اند.

چتر حمایتی 508 حامی بر سر یتیمان دهدشتی

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از پرداخت بیش از یک میلیارد ریال عیدی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه ابراز داشت: در زندگی انسان خلاها و کمبودهای فراوانی وجود دارد که جز از طریق محبت و دوستی وکمک به همدیگر نمی‌توان آن‌را جبران کرد و در این میان ایتام بیشترین نیاز را احساس می‌کنند.

رحیمی‌نیا در ادامه افزود: در همین راستا و با برنامه ریزی و ارتباط موثری که با حامیان انجام گرفت توفیقات خوبی در زمینه اکرام ایتام و جذب حامیان بدست آمد.

وی ایتام را نیازمندان واقعی جامعه خواند و اذعان داشت: حامیان ایتام  انسان‌های نیکوکاری هستند که ایتام را فرزندان خود دانسته و دست نوازش بر سر آنها می‌کشند.

رحیمی‌نیا خاطر‌نشان کرد: به همین منظور حامیان با ایتام تحت حمایت خود در تمامی نقاط شهرستان بوسیله تلفن ،نامه و بصورت حضوری در خانه‌های ایتام حاضر و از نزدیک وضعیت ایتام را بررسی می کنند.

مدیر نهاد حمایتی در کهگیلویه کمک حامیان را به صورت های گوناگون نقدی، کمک هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه، خرید لوازم و مایحتاج زندگی، خرید پوشاک و لوازم التحریر، تعمیرات و خرید مسکن عنوان داشت.

رحیمی نیا گفت : در آستانه سال‌نو حامیان بالغ بر یک میلیارد و 323میلیون ریال به‌عنوان عیدی به ایتام تحت حمایت این شهرستان پرداخت نموده‌اند.

وی ضمن تشکر از همه حامیان به خاطر رفع مشکلات ایتام و همکاری با این نهاد مقدس اعلام کرد: در حال حاضر یک هزار و 113یتیم زیر 18‌سال شهرستان کهگیلویه توسط یک هزار و 508 نفر از حامیان مورد حمایت قرار دارند.

انتهای پیام/82016/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول