اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه عنوان داشت

کشف 2250 نخ سیگار و 153 قلم لوازم آرایشی قاچاق در بازار دهدشت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار تعداد 153 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و 2250 نخ انواع سیگار در دهدشت جمع‌آوری شد.

کشف 2250 نخ سیگار و 153 قلم لوازم آرایشی قاچاق در بازار دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بازار تشکلی همه‌جانبه و‌ فراگیر بوده که به دلیل تخلفاتی که در آن روی می‌دهد دچار افت‌هایی می‌شود اما راه درمان آن نظارت و بازرسی مستمر جهت حفظ حیثیت بازار و جلوگیری از بروز تخلفات است.

سیدباقر افشین صبح امروز در حاشیه بازرسی از بازار در گفتگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی و نظارت بازار به طور مداوم برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به ایام نوروز گفت: ما د‌ر‌این روزها به هماهنگی بیشتری میان همه ارگان‌ها‌‌ و دستگاه‌ها نیازمند هستیم.

افشین موفقیت در طرح تشدید بازرسی و نظارت را حاصل همکاری مردم، تعامل دستگاه‌ها و تلاش ماموران کنترل بازار خواند و ابراز داشت: در طرح تشدید نظارت بازار متخلفان  شناسایی و جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در راستای  اجرای این طرح  تعداد 2 هزار‌ و 250 نخ انواع سیگار امروز در بازار دهدشت جمع‌آوری شد.

افشین کشف 153 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را نیز متذکر شد و ابراز داشت: تیم بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به جمع‌آوری این اقلام در سطح عرضه اقدام کردند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی را مضر خواند و اذعان داشت: در حالی که استفاده از لوازم آرایشی هر روز در کشور روند فزونی به خود می‌گیرد، ورود این لوازم به صورت قاچاق به کشور تهدیدی است که به گفته پزشکان باعث به وجود آمدن بیماریهای مختلف پوستی در افراد استفاده کننده از آن شده است.

افشین شناسایی هشت واحد صنفی متخلف در حوزه توزیع کالا را از دیگر اقدامات تیم بازرسی و کنترل بازار بر‌شمرد و گفت: این واحد‌های متخلف جهت پیگیری و برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

وی ارزش ریالی تخلف صورت گرفته را بالغ بر 352 میلیون و 760 هزار ریال برآورد کرد.

افشین از  شهروندان خواست در اجرای طرح نظارت بر بازار با تیم بازرسی  همکاری داشته باشند و هرگونه تخلف در بازار را به این اداره گزارش دهند.

انتهای پیام/82016/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول