اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان:

امروز بیشتر از هر چیزی به حضور هواداران همدانی نیاز داریم

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای کسب نتیجه و سه امتیاز بازی برابر راهیان کرمانشاه بیشتر از هر چیزی به حضور و حمایت تماشاگران و هواداران خونگرم همدانی نیاز مبرم داریم.

امروز بیشتر از هر چیزی به حضور هواداران همدانی نیاز داریم

فرج‌الله یثربی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس همدان برای صعود به لیگ برتر بسته شده و اگر حواشی از این تیم دور می‌شد الآن با خیال راحت مستقیم به لیگ برتر صعود کرده بودیم اما هنوز در این دو بازی چیزی برای از دست دادن نداریم.

وی افزود: حساسیت و شرایط امتیازی در جدول بازی‌ها باعث شده تا همه تیم‌ها برای کسب نتیجه به میدان بیایند و هیچ بازی از پیش برده یا باخته نیست و کسب نتیجه در میدان فوتبال مشخص می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: تیم فوتبال پاس با اتفاقات و حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد و این موضوع موجب شد تا نتواند آن طور که باید و شاید به حق واقعی خود برسد و کار به هفته‌های آخر و اما و اگر افتاده است.

به گفته وی تیم فوتبال پاس همدان برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن به بازی پلی‌آف در دو بازی برابر راهیان کرمانشاه و شهرداری یاسوج محکوم به برد است و در صورت برد و کسب شش امتیاز موجود شانسی برای رسیدن به نیم سهمیه لیگ برتری امسال دارد.

یثربی در ادامه با اشاره به حساسیت موجود در این بازی و نام گرفتن دربی غرب کشور خاطرنشان کرد: از دیرباز فوتبال همدان و کرمانشاه با هم کری‌خوانی داشته‌اند و این بازی در این شرایط حساس لیگ دسته اول و نزدیکی یک امتیاز هر دو تیم باعث شده تا ویژگی خاصی این بازی داشته باشد.

وی با دعوت از همه مردم علاقه‌مند همدانی برای حضور در ورزشگاه شهدای قدس همدان و حمایت از تیم محبوب شهرشان خاطرنشان کرد: مسابقه بین راهیان کرمانشاه و پاس آخرین بازی خانگی ما محسوب می‌شود که امیدواریم جوانان ورزش‌دوست همدانی با حضور در ورزشگاه در موفقیت تیم پاس نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: یار دوازدهمی که همیشه در محافل ورزشی از آن یاد می‌کنند همین مردم فهمیم و پرشور همدانی هستند که امروز بیش از هر چیزی به حضور و حمایت این عزیزان نیاز داریم تا بتوانیم حق تیم پاس را از فوتبال ایران بگیریم و به لیگ برتر برگردیم.

مسابقه دو تیم پاس همدان و راهیان کرمانشاه امروز دوشنبه 19 فروردین ماه ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد که بر این اعلام سعید بخشی‌زاده داور وسط، حمیده غمزه و آرمان جهانبخش کمک‌داور و کمیل غلامی داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و همچنین نظارت این دیدار بر عهده بهرام مهرپیما است.

تا قبل از این مسابقه تیم راهیان کرمانشاه با کسب 40 امتیاز در رده سوم و تیم فوتبال پاس همدان با 39 امتیاز در جایگاه پنجم گروه ب رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول