اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان:

برد برابر کرمانشاه برای هواداران همدان بسیار شیرین است

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی برابر راهیان کرمانشاه به آب و آتش زدیم تا این تیم را شکست دهیم چون برد برابر کرمانشاه برای هواداران همدان بسیار شیرین است.

برد برابر کرمانشاه برای هواداران همدان بسیار شیرین است

اویس کردجهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره بازی با راهیان کرمانشاه اظهار داشت: ما در طول 90 دقیقه مسابقه روی 18 قدم تیم راهیان کرمانشاه بودیم، و باید گل‌های بسیار بیشتری را در این بازی به ثمر می‌رساندیم.

وی افزود: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم ولی این یک گل را هم نباید می‌خوردیم تا شیرینی کار ما را کم کند اگر از موقعیت‌های گل خود به خوبی استفاده کرده بودیم و شانس نیز کمی با ما یار بود می‌توانستیم راهیان را شش‌تایی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه کسب این سه امتیاز برای ما ضروری بود، به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: مهم برای ما کسب سه امتیاز بود که توانستیم این امتیاز لازم را کسب و دل هواداران خود را شاد کنیم.

وی درباره گل زیبای خود در این بازی ابراز داشت‌: همیشه برای تیمم می‌دوم و می‌جنگم آن روز هم خدا کمک کرد تا بتوانم یک گل را برای تیمم به ثمر برسانم.

کردجهان در پاسخ به اینکه چرا در بازی‌های گذشته پاس چنین بازی را انجام نداده بود؟ ابراز داشت: تیم ما بسیار بدشانس است و موقعیت‌های گل ما به درون دروازه حریف نمی‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی هم ما روی شرایط بازی گل نزدیم بلکه تنها روی یک پنالتی و ایستگاهی موفق به گلزنی برابر کرمانشاه شدیم و تمام موقعیت‌ها در طول بازی را از دست دادیم.

کردجهان درباره نتایج رقم‌خورده در این هفته اظهار کرد: این نتایج امیدهای پاس را نابود کرد، برد شهرداری تبریز باعث شد که دیگر امیدی برای رسیدن به پلی‌آف نداشته باشیم گویا امتیاز بازی برق شیراز نیز به این تیم داده شده و دیگر شانسی برای رسیدن به پلی‌آف برای ما وجود ندارد.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول (جام آزادگان) موفق شد در ورزشگاه شهدای قدس همدان با نتیجه دو بر یک گل راهیان کرمانشاه را با شکست بدرقه کند.

پاس با این سه امتیاز خانگی جمع امتیازات خود را به عدد 42 رساند و موفق شد با یک پله صعود در جدول گروه ب لیگ دسته اول فوتبال به جایگاه چهارم دست پیدا کند.

هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال هفته آینده 26 و 27 فروردین در هر دو گروه برگزار می‌شود که پاس در تاریخ 27 فروردین باید در یاسوج برابر شهرداری این تیم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 89018/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول