اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان اشک و آه مردم عزادار

آیین تشییع شهدای گمنام شهر سالند برگزار شد

مراسم تشییع شهدای گمنام شهر سالند شهرستان دزفول در میان اشک و آه مردم عزادار شهرستان دزفول برگزار شد.

آیین تشییع شهدای گمنام شهر سالند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مردم شهر سالند از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول از صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام این شهرستان حضور یافتند و یاد و خاطره دلاورمردی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حضور گسترده خانواده‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم سراسر معنویت بسیار به چشم می‌خورد و مراسم با شور بسیار زیادی و با سخنرانی امام جمعه سردشت آغاز شد.

مراسم تشییع پیکر شهید از مقابل آموزش و پرورش سالند آغاز و تا محل در نظر گرفته شده در پارک کوهستانی این شهر با حرکت هیئت‌های عزاداری و مردم داغدار بانوی دوعالم ادامه پیدا کرد.

بر این اساس، نماز شهید را حجت الاسلام نصیری اقامه کرد و مردم در کنار پیکر پاک شهیدان به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند تا خاطره تشییع پیکر شهدای بمباران‌ها و موشک باران‌های شهرستان دزفول بار دیگر برای مردم تداعی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر سالند از توابع شهرستان دزفول است و 2 هزار و 500 نفر جمعیت دارد ولی بیش از 5 هزار نفر در این مراسم از شهرها و روستاهای مجاور شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول