اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

حضرت زهرا(س) پایبند به میثاق‌های الهی بودند

امام جمعه آوج گفت: حضرت زهرا (س) پایبند به تمام میثاق‌های الهی بودند.

حضرت زهرا(س) پایبند به میثاق‌های الهی بودند

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیرامون فضائل این بانوی با کرامت اظهار داشت: خدا محوری در تمام مراحل و در طول زندگی آن حضرت از مهم‌ترین فضائل این بانوی کرامت بوده و ایشان همواره در طول زندگی خویش برای جلب رضای الهی تلاش و کوشش می‌کردند.

امام جمعه آوج افزود: حضرت زهرا همواره در طول زندگانی خویش به تمام میثاق‌های اجتماعی، خانوادگی و عبادی پایبند بوده و علاوه بر انجام وظایف خانه‌داری، همسرداری، تربیت فرزندان و غیره وظیفه کمک و حمایت از ولایت امام‌ علی (ع) را به نحو شایسته و با تمام توان انجام می‌دادند.

وی گریه‌ و ناله‌های حضرت زهرا (س) را کمک برای مولای متقیان امام‌ علی (ع) و ضربه به منافقان برشمرد و تصریح کرد: فرمان حضرت زهرا (س) برای انجام اعمال تشییع و خاکسپاری در نیمه‌های شب نیز در راستای حمایت از ولایت و نیز رسوایی مخالفان رسول‌الله (ص) بود.

امام جمعه آوج با اشاره به شعار کنترل فشار خون در هفته بهداشت و سلامت اظهار داشت: تحرک، ورزش و رژیم تغذیه‌ای سالم از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت و برای حفظ سلامتی بدن تلاش کرد.

هاشمی با اشاره به سخنان نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خراسان رضوی تصریح کرد: انتخابات ریاست‌ جمهوری در سال جاری مظهر حماسه سیاسی بوده و باید تمام مردم با حضور حماسی در انتخابات شرکت کرده و علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات اصلح‌ترین فرد را برای سکانداری دولت انتخاب کنند.

وی پیرامون شناخت صحیح کاندیداها در زمان رأی‌گیری افزود: برای شناخت و گزینش فرد اصلح لازم است مردم در این زمینه با تحقیق از افراد مطلع و مورد اعتماد خود در نقاط مختلف کشور فرد اصلح را انتخاب و به وی رأی بدهند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه افرادی که در فتنه 88 عملکرد خوبی نداشته و یا جزو فتنه‌گران بودند هیچ صلاحیتی برای حضور دوباره در صحنه سیاسی ندارند، تصریح کرد: شخص کاندید و افراد و اطرافیان وابسته به فرد مورد نظر که برای وی تبلیغ می‌کنند نیز در گزینش و انتخاب فرد کاندید به عنوان یک ملاک محسوب می‌شود.

هاشمی افزود: مردم باید مراقب تبلیغات منفی و تخریبی از راه‌های مختلف مانند ارسال پیامک و تبلیغات کور دیگر بوده و پیرامون نسبت‌های داده شده به کاندید‌های ریاست‌ جمهوری تحقیق کرده و به سادگی پذیرای تبلیغات نباشند.

هاشمی همچنین با عرض تسلیت به بازماندگان و درگذشتگان زلزله شهرستان دشتی در استان بوشهر و ابراز همدردی با آنان بر ضرورت کمک نقدی و غیر نقدی به زلزله‌زدگان تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول