اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم خبر داد

کمک‌های گسترده شرکت پالایش گاز فجر جم به مناطق زلزله‌زده

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم از کمک‌های گسترده شرکت پالایش گاز فجر جم به مناطق زلزله زده استان بوشهر خبر داد.

کمک‌های گسترده شرکت پالایش گاز فجر جم به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی در نشست مسئولان اظهار داشت: بر اثر وقوع زمین‌لرزه 6.1 ریشتری در شهرستان دشتی که یک واقعه تلخ و ناراحت‌کننده بود این شرکت نیز کمک‌های گسترده‌ای به منطقه داشته است.

وی با اشاره به کمک‌های گسترده شرکت پالایش گاز فجر جم به مناطق زلزله زده استان بوشهر خاطر نشان کرد: در همان ساعات اولیه زلزله برخی همکاران ما در واحدهای مختلف تا پاسی از شب برای انجام کمک‌های مورد نیاز بلافاصله برنامه‌ریزی کردند و به منطقه اعزام شدند.

جمالی تصریح کرد: از آنجا که باخبر شدیم تاسیسات زیر بنایی مناطق زلزله زده نیز به شدت آسیب دیده است در همان ابتدا تهیه ژنراتور برق را در دستور کار قرار دادیم و بلافاصله یک ژنراتور به محل اعزام شد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ابراز داشت: با توجه به تاکید مدیر عامل شرکت، کمک‌های خود را گسترده‌تر کردیم و انواع وسایل نقلیه مورد نیاز را نیز به منطقه اعزام کردیم.

وی گفت: آمبولانس، تانکر آب، کامیون‌های اتاق‌دار و همچنین لودر تنها بخشی از دستگاه‌هایی بوده که بلافاصله به منطقه اعزام شده و برخی از آنها نیز تاکنون در منطقه به مردم شریف و مصیبت دیده خدمات می‌دهند.

جمالی اضافه کرد: روز گذشته نیز همچنان کمک‌های شرکت پالایش گاز فجر جم به مناطق زلزله دیده ادامه داشته و شش‌هزار بطری یک و نیم لیتری آب به منطقه ارسال شده است.

وی ادامه داد: تهیه 600 غذای گرم و اعزام آنها به محل نیز از دیگر اقداماتی بوده که با توجه به مسافت 80 کیلومتری مناطق زلزله زده با پالایشگاه به این محل ارسال شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم تاکید کرد: پالایشگاه فجرجم عمق مصیبت به وجود آمده و نیازمندی هموطنان هم استانی را به شدت درک می‌کند و همچنان در خدمت این بزرگواران است.

وی افزود: امدادرسانی به این عزیزان وظیفه همگانی است و امیدوارم کمک‌های گسترده شرکت پالایش گاز فجر جم، توانسته باشد به بخشی از نیازهای منطقه پاسخ دهد.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول