اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

اعزام مستمر تیم‎های عملیاتی مجرب به منطقه زلزله‌زده

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: تیم‎های عملیاتی به منظور کمک‎رسانی به حادثه دیدگان به طور مستمر از شهرستان دیلم به مناطق زلزله‌زده اعزام می‎شوند.

اعزام مستمر تیم‎های عملیاتی مجرب به منطقه زلزله‌زده

عبدالحسین ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: طبق برنامه‎ریزی انجام شده و برای تجدید قوا و عدم خستگی تیم‎ها هر سه روز یکبار تیم‎های عملیاتی جدید به منطقه اعزام می‎شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از اعزام یک تیم عملیاتی مجرب و تازه نفس به مناطق عملیاتی زلزله زده در شهرستان دشتی خبر داد.

وی افزود: این تیم عملیاتی تازه نفس متشکل از پزشک، ماما، بهیار، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‎ها و یک نفر تدارکاتی به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اعزام شد.

ناصری بیان کرد: این تیم عملیاتی جایگزین تیم دیگر اعزامی از شبکه که از روز چهارشنبه در منطقه حضور دارد می‎شود و در روستای کردلان شُنبه برای خدمت ‎به مردم زلزله‌زده مستقر می‌شود.

وی تصریح کرد: این تیم تمامی امکانات مورد نیاز خود به همراه تجهیزات درمانی و دارویی برای خدمت‎رسانی به مردم زلزله‌زده را به همراه دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خاطر نشان کرد: خدمات پزشکی، مامایی، بهداشت محیط، بیماریابی، واکسیناسیون و خدمات دارویی از جمله خدمات این تیم اعزامی به منطقه است.

وی افزود: با تقسیم بندی مناطق زلزله‌زده توسط ستاد بحران ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم روستای کردلان به شبکه بهداشت و درمان دیلم محول شده است.

انتهای پیام/66006/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول