اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان خبر داد

فعالیت 8 پست هلال احمر در دشتستان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان از فعالیت هشت پست هلال احمر در سطح شهرستان دشتستان در فروردین ماه امسال خبر داد.

فعالیت 8 پست هلال احمر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجواد بازدار در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: در برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر، جمعیت هلال احمر وظایف حساس و مهمی بر عهده دارد و در سال جاری تمام توان و پتانسیل خود را برای اجرای دقیق ماموریت‌های محوله به‌ کار گرفتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: طرح ملی راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی و ارائه خدمات امداد جاده‌ای، از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت‌های هلال احمر در ستاد تسهیلات سفر بوده است و در این زمینه عملکردی مطلوب در این شهرستان شاهد بوده‌ایم.

بازدار بیان داشت: گسترش فعالیت‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در این شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های جمعیت هلال احمر دشتستان بوده و در سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد تحقق این امر در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات پایان سال و فروردین امسال، شاهد تعریف و فعالیت هشت پست هلال احمر در سطح شهرستان دشتستان بوده‌ایم و پست جاده‌ای کلمه برای اولین بار در سال جاری فعالیت خود را شروع کرده است.

این مسئول اذعان داشت: علاوه بر پست‌های ثابت هلال احمر در مناطق گردشگری، اماکن مذهبی، تاریخی و محل تجمعات نوروزی شاهد استقرار اکیپ سیار هلال احمر بوده‌ایم و این امر سبب افزایش گستره خدمات هلال احمر در دشتستان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و برپایی نمازخانه در مجاورت ایستگاه‌های هلال احمر شهرستان دشتستان از اقداماتی است که به بهترین نحو ممکن و با کیفیتی مطلوب در این زمینه صورت گرفته است.

بازدار گفت: توزیع بروشورهای معرفی مناطق گردشگری شهرستان دشتستان و نقشه راه‌های شهرستان دشتستان از اقداماتی است که این نهاد به‌منظور راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی خطه دشتستان انجام داده است.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول