اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بابل:‌

هلال‌احمر بابل با کمبود آمبولانس مواجه است

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بابل با اشاره به کمبود آمبولانس امدادی در بابل گفت: با توجه به کمبود اعتبار، نیاز مبرمی به حمایت خیران بابل داریم.

هلال‌احمر بابل با کمبود آمبولانس مواجه است

علیرضا پورعباسی امروز در حاشیه مراسم پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: کلنگ‌زنی و شروع به کار احداث پایگاه امدادی جاده بابل، آمل  که زمین آن اهدایی از سوی یک خیر نیک اندیش بابلی بوده به زودی در روستای امین آباد بابل احداث می‌شود.

وی با اشاره به  اقدامات جمعیت هلال‌احمر بابل در هفته سلامت افزود: حضور امدادگران و تیم درمان، توزیع بروشورهای تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی در اهمیت کنترل فشار خون در سلامت،اعزام تیم امدادگر به بخش گتاب بابل با تست رایگان فشار خون  از پرسنل شهرداری،بخشداری، تست دانش‌آموزان سه مقطع مجتمع فرهنگی و مردم منطقه و استقرار ایستگاه سلامت در میدان ولایت،پارک نوشیروانی و دانشگاه آزاد بابل با حضور دو پزشک،سه پرستار و 33 تیم امداد و درمان  با مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بابل از جمله برنامه‌های هفته سلامت جمعیت هلال‌احمر بابل است.

 پور عباسی بیان داشت: بیش از 15 پزشک و 130 امدادگر فعال که 33 نفر خانم هستند با جمعیت هلال‌احمربابل همکاری دارند.

این مسئول اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه این نهاد افزایش آموزش‌های تخصصی و بازآموزی آموزش‌های امدادگران برای تقویت اطلاعات و عملکرد امدادگران،تجهیز نیروها و تیم امدادی، فراهم کردن امکانات مناسب برای افزایش عملکرد گروه امدادی و افزایش اعضای داوطلب در بخش‌های مختلف است. 

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اقداماتی که برای جذب جوانان و نوجوانان در جمعیت هلال‌احمر بابل انجام شده است ارتباط مستمر با مدارس،دانشگاه‌ها و نهادهایی بوده که به نوعی با قشر جوان در ارتباط هستند.

 سرپرست جمعیت هلال‌احمربابل بیان داشت: مهم‌ترین مشخصه جمعیت هلال‌احمر بابل نسبت به شهرهای دیگر استان وجود املاک و موقوفات مرحوم شفیع‌زاده بوده که در پنج روستای امیرکلا و بابل مستقر است که براساس نظر واقف  80 درصد آن صرف بیمارستان امیرکلا و بقیه به حساب تولیت وقف یعنی هلال‌احمربابل واریز می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر بابل با کمبود آمبولانس مورد نیاز مواجه است، خاطر نشان کرد: با توجه به تحریم سخت دشمنان و کمبود اعتبار، نیاز مبرمی به حمایت خیران  بابل داریم.

پورعباسی افزود: انبار امدادی هلال‌احمربابل در زمینی به مساحت 2هزار و700 متر مربع با زیر بنا 480 مترمربع در روستای سیدمحمد طاهر بابل با اعتبار استانی و با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال احداث بوده که به‌زودی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول