اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس خبر داد

استقرار دستگاه ویژه امدادی در جاده کندوان

نماینده مردم نوشهر و چالوس از استقرار دستگاه «آرگو» در جاده کندوان و آغاز عملیات احداث پایگاه امدادی هلال‌احمر در کجور خبر داد.

استقرار دستگاه ویژه امدادی در جاده کندوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی عصر امروز در جمع خبرنگاران نوشهر اظهار داشت: سنگین‌ترین ترافیک جاده‌ای در جاده کندوان است و هیچ جاده‌ای پرترافیک‌تر و پرترددتر از این جاده دیده نمی‌شود.

وی افزود: تردد و ترافیک سنگین در جاده کندوان در ایام نوروز، تابستان و تعطیلات بسیار بیشتر از زمان‌های دیگر است و قطعاً هرچه تردد بیشتر باشد، خطرات جاده‌ای نیز مسافران را تهدید می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: قبل از فرا رسیدن نوروز در نشستی که با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور داشتم در آنجا اعلام کردم که امکانات  باید در سه پایگاه تونل کندوان، درمانگاه ندا در پل زنگوله و ولی‌آباد تقویت شود که نتیجه آن اختصاص دو دستگاه جدید برای این پایگاه‌ها بود.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین دستگاه‌ها «آرگو» است که با رقمی معادل 250 میلیون تومان خریداری شد و از اول فروردین 92 در درمانگاه ندا مستقر و آماده خدمات‌دهی در مواقع ضروری است.

احمدی خاطرنشان کرد: دستگاه «آرگو» در مسیرهای صعب‌العبور می‌تواند به راحتی عبور کند و نیز در مسیرهای برفی و حتی در عمق یک متری آب نیز تردد می‌کند و می‌تواند فرد مصدوم یا بیمار را برای مداوا در مراکز درمانی، منتقل کند.

وی افزود: یک دستگاه دیگر نیز در اواسط اردیبهشت‌ماه امسال به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود که در حال پیگیری مراحل بعدی آن هستیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه هلال‌احمر نیاز به کار بیشتری دارد، گفت: در این مدت هلال‌احمر کلاردشت مستقل و تشکیلات آن راه‌اندازی شد و یک پایگاه امدادی دیگر نیز در کجور کلنگ‌زنی شد و اعتبارات به آن تخصیص یافت که در آینده‌ای نزدیک عملیات احداث و اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول