اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد شهدایی که بار دیگر آسمان شهرمان را نورانی کردند

عاشقان خسته دل‌! خوش آمدید از سفر آسمانی

امروز شهدا بار دیگر آسمان شهرمان را نورانی کردند و مردم با حضور گرمشان در کوچه‌های بهاری شهر به استقبال شهدا آمدند تا واگویه‌کنند راز دل‌هایشان را که عاشقان خسته دل‌! خوش آمدید از سفر آسمانی! نظرکردگان غریب بانو! در سرزمین دلداگان شهدا و در کنار هم‌رزمانتان آرام گیرید.

عاشقان خسته دل‌! خوش آمدید از سفر آسمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان روزی عارف دل خسته‌ای گفت که راه آسمان همیشه باز است، اگر راهی برای شهادت بوده هنوز هست و تنها معبر عبور کمی باریک‌تر شده است.

و امروز ای شهیدان گلگون کفن! پس از سال‌ها دوری به سوی ما بازگشته‌اید برای اینکه بار دیگر به ما یادآوری کنید که راه آسمان همیشه باز است و تنها چشمانی باز و حقیقت‌بین می‌طلبد.

آمده‌اید تا بار دیگر دریچه‌ای از احساس در برابر عقل ناتوان ما بگشایید، آمده‌اید با تابوت‌هایی پیچیده در پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی از سرزمینی که سال‌ها بر خاک تفتیده‌اش مهمان بوده‌اید و چه سخت بود برای خاک مهربان جنوب که جسم عاشق شما را از میان دستانش بیرون کشیدند.

چشم می‌چرخانم در میان جمعیت انبوهی که به استقبال شما آمده‌اند به سوی آدم‌هایی که با چشم‌هایی اشک‌آلود گویی به سوی تابوت شما بال می‌گشایند، پیرمردان و پیرزنانی را می‌بینم که گویی توان به پاهایشان بازگشته است و آمده‌اند تا از شما سراغ عزیزانشان را بگیرند و با بوسه بر پیکر کوچکتان جای فرزندانشان را خالی کنند.

یادگاری‌هایی که بر تابوت‌هایتان نقش بسته یکی دو تا نیست، همراهانتان برایتان واگویه کرده‌اند که  شهدا شفاعت ما را بکنید، به شما دلبسته‌ایم؛ مسافر آسمان‌ها به میهن خوش آمدی؛عشق یعنی استخوان و یک پلاک؛ ما را با خود همراه کنید؛التماس دعا شهدا، شفاعت ما را در پیش خدا بکنید و موارد دیگر از درد دل‌هایی که با سر انگشت عشق نقش بسته است.

تابوت‌هایتان پر است از نگاره‌هایی از عشق برآمده از دل‌هایی که دوباره آسمانی شده‌اند با حضوری بهاری در فصلی که طبیعت دل‌هایمان نیز رنگ و بوی جوانی و بهاری به خود گرفته است.

ای شهدا! با قلبی امیدواریم  تا زیارتتان کنیم و خدا را در این مکان آسمانی با بغض‌های فرو شکسته فرا بخوانیم و بگوئیم که شهدا! ما شما را فراموش نکرده‌ایم.

شنیده‌ایم که در دل زمین گرم جنوب تنها زائر شما مادر تمام شیعیان بانو فاطمه زهرا (س) بوده است و اکنون نیز در روزی به میهن بازگشته‌اید که بیش از همیشه عطر و بوی فاطمه (س)  از کوچه پس کوچه‌های شهرمان به مشام می‌رسد گویی بار دیگر مادرتان زهرا (س) به استقبال شما آمده است.

ما آمده‌ایم تا با تمام وجود درک کنیم که چگونه در مسیر عشق پروردگار سر پرسودایتان را بر بستر خاک نهادید، دلتنگ وجود پر برکتتان بودیم تا بار دیگر شهرمان را که از تار عنکبوت‌های فراموشی انباشته است از عطر وجودتان لبریز کنید و با باران وجود آسمانیتان فضای شهرهای انباشته از عشق‌های دروغین را رنگ معنویت و صفا ببخشید و از عشق الهی لبریزمان کنید.

شهید صداقت، فرمانده دلاور لشکر امام حسین (ع)! و ای شهدای گمنام! آسمان شهرمان باردیگر از وجودتان نورانی شده است، خوش آمدید به شهرتان! در کنار دوستان و هم‌رزمانتان خوش بیارآمید و التماس دعا!

------------------------------------

یادداشت از فاطمه کازرونی

----------------------------

انتهای پیام/63008/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول