اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی خبر داد

اختصاص محلی جدید برای انجام تمرینات بانوان دوچرخه‌سوار

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی با تاکید بر تلاش هیئت برای رشد حرفه‌ای دوچرخه سواری در حوزه بانوان گفت: امسال رایزنی‌ها برای اختصاص محلی جدید و مناسب برای انجام تمرینات بانوان دوچرخه سوار استان در حال انجام است.

اختصاص محلی جدید برای انجام تمرینات بانوان دوچرخه‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم باروح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته با انتخاب هیئت رئیسه از افراد صاحب نام دوچرخه سواری استان از بلاتکلیفی درآمد و با وفاق و همدلی که به وجود آمده اولویت ما در سال 92 معرفی و مطرح کردن دوچرخه سواری خراسان‌رضوی در کشور با گرفتن میزبانی رقابت‌های کشوری است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز تمامی برنامه‌های اعلام شده فدراسیون به طور منظم توسط هیئت انجام شد خاطرنشان کرد: حتی حضور بانوان را در رقابت‌های قهرمانی کشور پس از چندین سال توقف در سال 91 شاهد بودیم.

باروح با تاکید بر تلاش هیئت برای رشد حرفه‌ای دوچرخه سواری در حوزه بانوان و استمرار حضور آنان در رقابت‌های کشور افزود: در سال جدید رایزنی‌ها برای اختصاص محلی جدید و مناسب برای انجام تمرینات بانوان دوچرخه سوار استان با همکاری آموزش و پرورش ناحیه هفت در حال انجام است.

وی ادامه داد: در بخش آموزشی نیز اعزام مربیان و داوران را به کلاس‌های مختلف در سطح کشور همانند سال گذشته پیگیری می‌کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی با اشاره به اهمیت همگانی کردن ورزش مفرح دوچرخه سواری در استان تصریح کرد: قصد داریم با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری تلاش‌های بسیاری در راستای همگانی کردن ورزش دوچرخه سواری انجام دهیم.

وی یادآور شد: هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی سعی دارد با نصب المان‌های در نظر گرفته شده در ایستگاه‌های دوچرخه سواری سطح شهر ویژگی‌های بسیار مفید این ورزش را به شهروندان معرفی کند.

باروح ادامه داد: با توجه به اهمیت بخش تریال به دنبال اختصاص زمینی در پارک ملت به این بخش هستیم تا از این فرصت برای رشد بیشتر استعدادهای ورزش تریال بهره گرفته شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی با اشاره به اقدامات اولیه تاسیس یک باشگاه دوچرخه سواری در سال 91 گفت: این باشگاه از اوایل امسال به نام آدنیس فعالیت خود را در بخش آقایان آغاز کرده است.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول