اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی

همایش فاطمیون در بشرویه برگزار شد

با حضور مداحان، مسئولان هیئت‌های مذهبی و اعضای ستاد دهه فاطمیه، همایش فاطمیون در بشرویه برگزار شد.

همایش فاطمیون در بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه ظهر امروز در همایش فاطمیون اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) شخصیتی شاخص در میان اهل‌ بیت(ع) و الگوی تمام زنان مسلمان جهان است که با هیچ کلام و بیانی نمی‌توان عظمت مقام و شخصیت والای این بانوی بزرگ اسلام را توصیف کرد.

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر ادامه داد: جایگاه و مقام حضرت فاطمه(س) آن قدر عظیم است که خداوند متعال سوره کوثر را در وصف ایشان نازل کرد و در آیات متعدد قرآن نیز به بهترین شکل توصیف کرده است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) سرچشمه تمام زنان عالم است، افزود: عصمت، صداقت، نجابت، اخلاص و سیره آن حضرت در عرصه خانواده، همسرداری و تربیت فرزندان از بارزترین ویژگی‌های این بانوی بزرگوار است و ما باید از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز این بانوی بزرگ الگو بگیریم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه تصریح کرد: حضرت زهرا (س) دارای سیره و روشی منحصر به فرد در سلوک خانوادگی، اخلاقی، عبادی و معنوی بوده و توانسته است بهترین الگوی اخلاقی و معرفتی را تبیین و به جامعه معرفی کند.

بهشتی‌فر متذکر شد: احیای امر پیامبر و سیره حضرت فاطمه (س) بر ما واجب است و باید ابعاد وجودی حضرت فاطمه (س) بیش از این در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود که تحقق این مهم با ترویج فرهنگ فاطمی همراه با شناخت، بصیرت و پیاده کردن روش و منش آن‎ حضرت در زندگی جوانان و نوجوانان حاصل می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فاطمیه را باید عاشورایی برگزار کنیم، اذعان داشت: در ایام فاطمیه باید با شور و شعور حقیقی مجالس عزاداری را پررنگ‌تر از سنوات گذشته برگزار کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه تاکید کرد: نیاز امروز جامعه اسلامی شناخت حضرت فاطمه است و باید عزاداری‌ها مظلومیت و زمان‌شناسی حضرت فاطمه در دفاع از ولایت و اصول دین را بیان ‌کند.

بهشتی‌فر خاطر نشان کرد: در دهه فاطمیه تمامی اماکن مذهبی سیاه‌پوش شده و هیئت‌های مذهبی نیز با انسجام و هماهنگی برای برگزاری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌ریزی متناسب و اصولی داشته باشند.  

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول