اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان:

عزاداری فاطمیه به مدت 5 شب در گرگان برگزار می‎شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: مراسم عزاداری شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت پنج شب در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار می‎شود.

عزاداری فاطمیه به مدت 5 شب در گرگان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد امروز در جمع مبلغان اعزامی از قم و بومی استان گلستان اظهار داشت: مراسم سوگواری یاس نبوی از پنج‎شنبه 22 فروردین آغاز و تا 26 فروردین به مدت پنج شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‎های عزاداری ایام فاطمیه بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: برنامه‎های مختلف مذهبی به همراه عزاداری، خواندن زیارت حضرت زهرا (س)، قرائت قرآن و سخنرانی پیرامون شخصیت ایشان تدارک دیده شده است.

نمایشگاه سوگواره یاس نبوی در امامزاده عبدالله (ع) گلستان برپا شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان بیان داشت: در خیمه‎های معرفت برنامه‎های مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی، اخلاقی، اعتقادی، مشاوره وقف با محوریت مبلغان انجام می‎شود.

سلیمانی‎فرد از برپایی نمایشگاهی در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‎های متعددی پیش‎بینی شده و در یکی از غرفه‎ها نیز طلبه‎های خواهر به پاسخگویی مسائل شرعی، اعتقادی و ... می‎پردازند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ماکت‎های نمادین بیت حضرت فاطمه (س) و گوشه‎هایی از آلام و مصیبت‎هایی که بر خاندان اهل‎بیت عصمت و طهارت (ع) وارد شده با زبان هنر به تصویر کشیده شده است.

اعزام 11 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم به گلستان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از اعزام 11 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم به گلستان خبر داد و اظهار داشت: این مبلغان در بقاع متبرکه شهرستان‎های گرگان و کردکوی به خطابه و سخنرانی و نیز تبیین سیره حضرت زهرا (س) می‌پردازند.

سخنرانان مراسم سوگواره یاس نبوی؛ حجت‎الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، حجت‎الاسلام سادات‌مزنگی مدرس حوزه علمیه، حجت‎الاسلام جلالی از شاگردان علامه مصباح یزدی، حجت‎الاسلام محمدی امام جمعه بندرگز و حجت‎الاسلام سید محسن طاهری مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) خواهند بود.

انتهای پیام/83001/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول