اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی معنوی انجام شد

وداع اهوازی‌ها با 32 شهید دفاع مقدس

مراسم وداع مردم اهواز با شهدای تازه تفحص شده با حضور اقشار مختلف به‌ویژه جوانان و نوجوانان، در معراج شهدای این شهر برگزار شد.

وداع اهوازی‌ها با 32 شهید دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم اهواز با حضور در معراج شهدا با 32 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه‌راه خرمشهر برگزار شد.

در این آیین نورانی که حضور جوانان و نوجوانان چشم‌گیر بود، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی والا با تسلیت ایام فاطمیه و حزن و اندوه حضرت علی (ع) درباره خصوصیات اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی کرد.

وصال عزیزان شهید

در مراسم وداع مردم اهواز با شهدای تازه تفحص شده، سید محسن امام و سید سجاد امام از مداحان خوش صدای اهوازی نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداختند.

مردم اهواز نیز در سوگ دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار تابوت 32 شهید دفاع مقدس، به عزاداری پرداختند و در غم آن بانوی عظیم‌الشأن بر سر سینه زدند.

در این مراسم، جمعی از خانواده‌های شهدای تازه تفحص شده نیز حضور داشتند و از این‌که پس از سالیان سال عزیزان خود را زیارت می‌کردند اشک شوق از دیده جاری ساختند.

تشییع پیکر 31 شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک 31 شهید دفاع مقدس در روز یکشنبه 25 فروردین همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 12 شهر استان خوزستان تشییع می‌شود.

از این شهدا، 19 شهید شناسایی شده که 12 شهید در شهرستان بهبهان و دو شهید دیگر در شهرستان رامهرمز تشییع خواهند شد.

شهرهای مسجد سلیمان، گتوند، ترکالکی گتوند، آغاجاری و اندیمشک نیز هر کدام میزبان یک شهید دفاع مقدس هستند که به زادگاه خود بازگشته‌اند.

انتقال یک شهید به تهران

پیکر مطهر یکی از شهدای والامقام شناسایی شده با درخواست خانواده معظمش، برای تشییع و تدفین به تهران منتقل خواهد شد.

همچنین در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) 12 شهید گمنام در شش نقطه استان خوزستان یعنی قلعه خواجه اندیکا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان، بخش جایزان امیدیه، شهرستان آغاجاری، سردشت دزفول و شهر صیدون باغملک تشییع می‌شوند.

انتهای پیام/72010/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول