اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پول خبر داد

راه‌اندازی بازارچه سنتی در شهر پول مازندران

شهردار پول در مازندران گفت: از این پس بازارچه سنتی به‌صورت پنجشنبه بازار در شهر پول کجور دایر می‌شود و در آن محصولات و تولیدات مردم منطقه به معرض فروش می‌رسد.

راه‌اندازی بازارچه سنتی در شهر پول مازندران

اسدالله زالپولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر بیان داشت: به نسبت سال‌ها قبل با رشد 40 درصدی حضور گردشگران و مسافران در بخش کجور و شهر پول روبرو شدیم.

وی افزود: با توجه به بضاعت اندکی که در مباحث گردشگری وجود داشت، اما حضور گردشگران و مسافران در ایام نوروز موجب رونق اقتصادی در این بخش شد.

شهردار پول عنوان کرد: در طول ایام نوروز تعداد قابل توجهی از مجتمع‌های خصوصی را برای اسکان مسافران و گردشگران به‌صورت استیجاری در اختیار گرفتیم و این امر موجب اقامت مسافران و گردشگران در منطقه شده است.

این مسئول عنوان کرد: در بحث مراکز درمانی آنطور که باید سرویس‌دهی انجام نشد و در موضوع راه و جاده دسترسی نیز باید نگاه ویژه و اعتبار ملی دیده شود تا راه و جاده دسترسی به بخش کجور ایمنی بیشتری را به خود ببیند.

زالپولی درباره برپایی نمایشگاه صنایع دستی و بازارچه سنتی ویژه نوروز اضافه کرد: استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه و بازارچه انجام شد و بسیاری از محصولات موجود آن که عمدتا تولید مردم منطقه کجور بود به فروش رفت و این به رشد و توسعه و رونق بخشی اقتصادی کمک بسیاری زیادی کرد.

وی متذکر شد: همان طوری که پیش از این وعده داده شد از این پس بازارچه سنتی به‌صورت پنجشنبه بازار در شهر پول کجور دایر می‌شود و در آن محصولات و تولیدات مردم منطقه به معرض فروش می‌رسد.

این مسئول اذعان داشت: همچنین در سال جدید نیز  تکمیل طرحهای نیمه تمام مصوب شورای شهر پول تا قبل از پایان این دوره از شورای شهر در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/86019/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول